• چهارشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402051107009

استاندار فارس:

شبکه فاضلاب خسروشیرین به زودی عملیاتی می‌شود

شبکه فاضلاب خسروشیرین به زودی عملیاتی می‌شود

ایسنا/فارس به گفته استاندار فارس، طرح شبکه فاضلاب خسرو شیرین از توابع شهرستان آباده تصویب و طراحی شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۱۱ مرداد در جلسه شورای اداری شهرستان آباده بیان کرد: این سفر ۱۰ مصوبه داشت که امیدواریم اجرایی شدن این مصوبات به توسعه و پیشرفت این شهرستان کمک بیشتری کند.

او، در خصوص افتتاح فرمانداری ویژه آباده نیز گفت: امروز این اتفاق با همراهی و کمک نماینده مردم این شهرستان در مجلس در حالی رقم می خورد که صدمین سال تاسیس فرمانداری آباده نیز گرامی داشته شد.

استاندار فازس اظهار کرد: این اتفاق و رویداد بیانگر تلاش و اصالت این شهرستان در تقسیمات کشوری و فعالیت‌هایی که انجام شده است.

ایمانیه، آباده را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از شهرستان‌های پیشرو دانست و گفت: هم اینک در این شهرستان ۲ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که امیدواریم همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس بتوانیم تعدادی از این واحدها را به بهره برداری رسانده و تقدیم مردم کنیم.

او افزود: البته برخی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن آباده در بحث زیرساخت‌های آب و برق با مشکلاتی مواجه بود، با مصوبه اخیر شورای عالی مسکن کشور مبنی بر تامین یک سوم هزینه‌های زیرساختی توسط وزارت نیرو، یک سوم توسط وزارت راه و شهرسازی و یک سوم توسط استان‌ها، امیدواریم مساله تامین این زیرساخت‌ها نیز حل شود و کسانی که در این واحدها اسکان می‌یابند دچار مشکل نشوند.

استاندار فارس در خصوص حل مشکل راه روستای خسرو و شیرین هم گفت: در این زمینه در جلسه امروز به شکل تلفنی با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت و گوی تلفنی انجام دادیم و سعی کردیم این مساله را تامین اعتبار کنیم تا مشکل این محور را که به آزادراه شیراز – اصفهان متصل می شود با همکاری وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی حل کنیم.

ایمانیه افزود: در جلسه امروز در خصوص تامین برق شمال استان به ویژه شهرستان آباده نیز در تماس تلفنی با رئیس توانیر کشور این قول از جانب ایشان داده شد که در سفر دوم دولت به استان و همچنین از طریق مولد سازی این مساله تامین اعتبار شود.

او ادامه داد: بحث اجرای فاضلاب خسرو و شیرین نیز که به تصویب رسیده و طراحی آن نیز انجام شده به زودی آغاز می‌شود.

استاندار فارس اظهار کرد: تکمیل سالن ورزشی خسرو و شیرین هم نیازمند ۷۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر دارد که امیدواریم با تامین این اعتبار به زودی شاهد تکمیل این سالن ورزشی و تقدیم آن به مردم باشیم.

ایمانیه همچنین با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری منطقه‌ای و شهرستانی شمال فارس به میزبانی شهرستان آباده گفت: امیدواریم که این همایش سبب شود که سرمایه‌گذاران این استان و شهرستان در هر نطقه‌ای از استان، کشور و خارج از کشور که هستند و دلشان برای وطن و دیارشان نیز می تپد، برای جذب سرمایه گذاری‌ها، اشتغال، کارآفرینی و تولید بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha