• جمعه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402051207290
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده با لینک مستقیم

دانلود قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده با لینک مستقیم

قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده به صورت کامل منتشر شد. برای دانلود قسمت ۴ سریال حیثیت گمشده به همراه تمام قسمت‌ها با ما همراه باشید. پیشنهاد می‌کنیم قسمت ۴ و جدید سریال حیثیت گمشده را از دست ندهید.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، دانلود قسمت 4 سریال حیثیت گمشده از جمعه ساعت 8 صبح امکان‌پذیر است. حیثیت گمشده در ژانر درام و خانوادگی، محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده، تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری و نویسندگی احمد سلگی برای شبکه نمایش خانگی، تهیه شد. نخستین قسمت از این سریال، یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو منتشر شد. مهدی حسینی‌نیا، الناز حبیبی، مهدی زمین‌پرداز، نادر فلاح، ستاره پسیانی و بهاره افشاری از بازیگران این مجموعه هستند.

لیست بازیگران سریال

مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی، با هنرمندی رحمان باقریان، با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه و بازیگر خردسال: آرشیدا درستکار، در آن حضور دارند.

برای دانلود تمامی قسمت‌های این سریال روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال حیثیت گمشده

زمان انتشار قسمت 4: جمعه 13 مرداد ساعت 8 صبح

دانلود قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده

دانلود قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده با لینک مستقیم

خلاصه داستان تا قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده

در سریال با داستانی پر فراز و نشیب روبه‌رو هستیم که معماهای حل نشده آن در همان قسمت اول با میزان بخشی از درام‌های سریال‌های ایرانی برابری می‌کند! روایتی که در اوج و فرود ابتدایی شاهد تمامی مولفه‌ها هستیم. داستان یک خانواده رو به ویران که در آینده منشاء این ویرانی و گرفتاری، روشن خواهد شد؛ خانواده‌ای که شاید «فرزند» می‌توانست آنها را از «سقوط» نجات دهد. روایت یک تردید، سوءظن و نا امیدی به آنچه که در سرنوشت ما دیده شده است!

نقد و بررسی تا قسمت 4

کارگردان این داستان با هوشیاری و با نپرداختن به جزئیات زائد، معمای هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. او با ایجاد تعلیق درونی، مخاطب را در موقعیت‌های قضاوتی پیچیده‌تری قرار می‌دهد، جایی که ارزش‌های ناموسی و عاطفی به چالش کشیده می‌شود و این امر برای مخاطب تعاملی فراهم می‌کند.

«حیثیت گمشده» آزمون سختی برای سجاد پهلوان‌زاده است. او «سقوط» را در کارنامه خود دارد که توانست تا حدود زیادی در شرایط اجتماعی ملتهب، مخاطب را با خود همراه کند. در اینجا با یک درام معمایی-اجتماعی ملتهبی همراه است که رسیدن آن به رضایت مخاطب کار دشواری است. باید نشست و دید که قصه به کجا ختم می‌شود.

زمان پخش قسمت‌های بعدی سریال حیثیت گمشده

قسمت بعدی این سریال محبوب که قسمت پنجم نیز می‌باشد جمعه آینده ساعت 8 صبح از زردفیلم پخش می‌شود. شما می‌توانید برای دانلود قسمت بعدی حیثیت گمشده روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت پنجم حیثیت گمشده

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha