• پنجشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402051207368
  • خبرنگار : 50616

فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های پر تردد مازندران

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های پر تردد مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده پلیس راه مازندران، با اعلام اینکه حجم تردد درجاده های مازندران به سمت تهران زیاد است، گفت: در روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه به علت حجم بیش از حد ظرفیت ورود خودرو درمسیرجاده کندوان، این جاده یک طرفه اعلام شده و باعث هدایت و ازدحام جمعیت در دو جاده هراز و سوادکوه به سمت شهرهای این استان شده است.

یدالله جهانتاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در جاده چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا جمعه از آزادراه تهران ـ شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد در محور هراز

جهانتاب تصریح کرد: محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ فردا جمعه در صورت سنگین بودن بارترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

این مسئول افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز پنج‌شنبه و فردا جمعه از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.ir۱۴۱ مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: هموطنان می‌توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha