• جمعه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051307535
  • خبرنگار : 50039

بانوان قهرمان مسابقات بین‌المللی اسکواش «گرگان جونیور» را بشناسید

بانوان قهرمان مسابقات بین‌المللی اسکواش «گرگان جونیور» را بشناسید

ایسنا/گلستان رئیس هیئت اسکواش استان گلستان از پایان بخش بانوان مسابقات بین‌المللی اسکواش «گرگان جونیور» و معرفی نفرات برتر این دوره خبر داد.

اشکان اتحادی صبح امروز جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح آخرین نتایج مسابقات بین‌المللی اسکواش گلستان «گرگان‌جونیور» در بخش بانوان پرداخت و اظهار کرد: نخستین دوره این مسابقات با حضور ۲۳۷ ورزشکار دختر و پسر از ۱۶ استان جمهوری اسلامی ایران و یک تیم از کشور عراق در پنج رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال به میزبانی خانه اسکواش گرگان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده و شرکت در آن حائز اهمیت است، ادامه داد: مسابقات با شرکت ۱۰۲ نفر در بخش دختران و ۱۳۵ نفر در بخش پسران از روز سه شنبه ۱۰ مرداد ماه آغاز و امروز ۱۳ مرداد ماه به پایان می رسد.

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان با تأکید بر اینکه شامگاه پنج شنبه ۱۲ مرداد ماه رقابت های بخش دختران به پایان رسید و قهرمانان مشخص شدند، خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر ۱۹ سال "نرگس سلطانی" از  استان گلستان با پیروزی مقابل "فاطمه فلاحتی" از استان یزد بر سکوی نخست ایستاد.

وی با اشاره به اینکه پارمین نکوپایان از استان تهران نیز با برتری مقابل ثمین حسن پور از استان فارس عنوان قهرمانی رده سنی زیر ۱۷ سال را به نام خود ثبت کرد، افزود: در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز پرنیان نجفی از اصفهان با پیروزی مقابل عسل محمدی از مرکزی، در رده سنی زیر ۱۳ سال باران روحانی از آذربایجان غربی مقابل هستی امیدی بیدگلی از اصفهان و در رده سنی زیر ۱۱ ترنم کارگر حاجی آبادی از یزد با کسب پیروزی مقابل هلما جوهری از اصفهان قهرمانی این دوره را به خود اختصاص دادند.

اتحادی اضافه کرد: در این دوره ۱۵ ورزشکار نیز از کشور عراق حضور دارند که ۱ نفر در بخش دختران و ۱۴ نفر از آنها در بخش پسران به مصاف حریفان رفته اند.

گفتنی است، دیدارهای رده های سنی فینال پسران نیز از صبح امروز «جمعه ۱۳ مرداد ماه» آغاز شده و پس از مشخص شدن نفرات برتر، آیین اختتامیه و اهدای جوایز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha