• جمعه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051307743
  • خبرنگار : 50039

پایان نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش گلستان

پایان نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش گلستان

ایسنا/گلستان رئیس هیئت اسکواش استان گلستان از پایان مسابقات بین‌المللی اسکواش «گرگان جونیور» در بخش پسران خبر داد و گفت: رقابت‌های بخش دختران با معرفی نفرات برتر روز گذشته «پنج شنبه ۱۲ مردادماه» به کار خود پایان داد.

اشکان اتحادی عصر امروز جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا از پایان نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش گلستان «گرگان‌جونیور» پس از چهار روز رقابت نفس گیر خبر داد و اظهار کرد: پس از برگزاری دیدارهای پایانی بخش پسران در پنج رده سنی، چهره بازیکنان قهرمان و نایب قهرمان این دوره مشخص شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها ۲۳۷ ورزشکار دختر و پسر از کشورهای جمهوری اسلامی ایران و عراق حضور داشتند، ادامه داد: هر دو گروه دختران و پسران حاضر در این دوره در رده‌های سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان با بیان اینکه در بخش دختران ۱۰۲ نفر و در بخش پسران ۱۳۵ نفر شرکت کردند، افزود: مسابقات مذکور در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده است و به همین دلیل شاهد استقبال بازیکنان از ۱۶ استان کشور و عراق بودیم.

وی در خصوص قهرمانان بخش پسران توضیح داد: در رده سنی زیر ۱۹ سال امیرحسین رضازاده از خوزستان با پیروزی مقابل کوشا فدایی از گلستان بر سکوی نخست ایستاد و در رده سنی زیر ۱۷ سال محمد چنگانیان از اصفهان نیز با برتری مقابل محمدصالح آقاخانی از مرکزی قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

اتحادی با اشاره به اینکه در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز باربد چاوشی از گیلان با پیروزی مقابل فرزاد حق‌خواه از خراسان‌جنوبی به مقام قهرمانی دست یافت، خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر ۱۳ سال امیررضا الوان‌ساز از یزد هم رایان گلابیان از تهران را از پیش رو برداشت و قهرمان شد و در نهایت نیز در آخرین رده سنی سامیار صفری از گیلان با کسب پیروزی مقابل مصطفی احراری از خراسان جنوبی جایگاه نخست رده سنی زیر ۱۱ سال را به دست آورد.

این مقام مسئول در خصوص سطح کیفی این دوره از مسابقات تصریح کرد: این نخستین تجربه برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش «گرگان جونیور» بود و قطعاً برای دوره‌های بعد برنامه‌ریزی‌ها کامل و کاستی‌ها رفع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha