• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402051407904
  • خبرنگار : 30057

از سوی صندوق نوآوری اجرایی می‌شود

حمایت ویژه از دانش‌بنیان‌های دارای رشد دو برابری

حمایت ویژه از دانش‌بنیان‌های دارای رشد دو برابری

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به انتشار فراخوان بسته رشد تولید دانش‌بنیان، گفت: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که رشد دو برابری تولید محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند، تحت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهند گرفت. اولویت‌هایی را در این زمینه مدنظر داریم، از جمله صنعت ساختمان و مسکن جزو اولویت‌های ما در صندوق نوآوری و شکوفایی هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان گفت: از جمله خدماتی که در صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌کنیم، کمک و حمایت از توسعه بازار این شرکت‌ها است. حوزه صنعت ساختمان یکی از حوزه‌های جذاب دانش‌بنیانی است و حدود ۲۵۰ شرکت دانش‌بنیان در این بخش فعال هستند.

خیاطیان با اشاره به تصویب بسته رشد تولید دانش‌بنیان، گفت: طی روزهای آینده فراخوان بسته رشد تولید دانش‌بنیان را منتشر می‌کنیم تا همه شرکت‌های دانش‌بنیان که رشد دو برابری تولید محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند، تحت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار گیرند و انتظار داریم که با توجه به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، ۱۰۰ همت رشد فروش محصولات دانش‌بنیان را در سال جاری رقم بزنیم.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به حضور دانش بنیان‌ها در این نمایشگاه افزود: در پایون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، ۲۳ شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه صنعت ساختمان حضور دارند. 

وی پرینتر سه‌بعدی حجم‌ساز برای ساخت سریع و صنعتی دیواره‌ها و سازه‌های ساختمانی را یکی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت ساختمان دانست و یادآور شد: این دستگاه علاوه بر سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و صندوق نوآوری با حمایت از این شرکت دانش‌بنیان و ارائه خدمت لیزینگ، زمینه فروش ۸ دستگاه پرینتر سه‌بعدی حجم‌ساز را فراهم کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha