• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402051407960
  • خبرنگار : 50037

کارخانه آسفالت اسدآباد صاحب گواهی استاندارد شد

کارخانه آسفالت اسدآباد صاحب گواهی استاندارد شد

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد گفت: کارخانه آسفالت اسدآباد فاقد گواهی استاندارد بود که در اوایل سال‌جاری با اعتباری افزون بر چهار تا پنج میلیارد تومان گواهی استاندارد این کارخانه از محل اعتبارات شهرداری دریافت شد.

بهرنگ دالوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این کارخانه در سال گذشته پس از ۱۱ سال تعطیلی با پیگیری های لازم به چرخه تولید بازگشت اما فاقد گواهی استاندارد بود که از خرداد سال جاری فعالیت استاندارد و تولید آسفالت استاندارد خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه با آغاز مجدد فعالیت این کارخانه از سال گذشته نهضت بزرگ آسفالت در شهر اسدآباد اتفاق افتاده و تاکنون ۱۴ هزار تن آسفالت معابر در سطح این شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کارخانه به طور میانگین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن تولید آسفالت دارد.

دالوند در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان بودجه شهرداری اسدآباد ۱۰۱ میلیارد تومان بود که با تحقق بیش از صددرصد ۱۰۷ میلیارد تومان محقق شد، خاطرنشان کرد: میزان بودجه امسال شهرداری اسدآباد ۱۸۵ میلیارد تومان بوده که حدود ۵۵ درصد آن به بودجه عمرانی اختصاص دارد.

وی همچنین با اشاره به پروژه اصلاح نوسازی و رفیوژ بلوار امیرالمؤمنین(ع) گفت: پروژه اصلاح نوسازی و رفیوژ بلوار امیرالمؤمنین(ع) به طول ۷۰۰ متر با عرض سه متر آبرسانی قطره ای و تعویض جدولگذاری آن انجام شده و سطح رفیوژ در حال موزائیک فرش است.

دالوند در ادامه با بیان اینکه شهرک سیداحمد حدود ۲۵ سال پیش در این شهر ایجاد و احداث شده است، افزود: امسال با آغاز فصل کاری شهرداری نسبت به آغاز آسفالت معابر و کوچه ها و خیابان های این شهرک اقدام شده و در این طرح تمامی کوچه و معابر این شهرک آسفالت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نهضت آسفالت و بهسازی معابر شهر اسدآباد با قدرت ادامه دارد، یادآور شد: در تلاش هستیم آسفالت و لکه‌گیری معابر را به صورت فراگیرتر نسبت به سنوات گذشته و در تمام سطح شهر انجام دهیم.

دالوند در پایان گفت: با توجه به ظرفیت کارخانه آسفالت و تا زمانی که فصل کاری اجازه دهد، برای ارتقاء رفاه جامعه و جلب رضایت شهروندان خدمات آسفالت و لکه‌گیری بی‌وقفه انجام می‌شود.

انتهای پیام                             

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha