• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402051408243
  • منبع : وزارت کار و امور اجتماعی

نماینده جدید وزارت کار در سازمان جهانی کار منصوب شد

نماینده جدید وزارت کار در سازمان جهانی کار منصوب شد

وزیر کار در حکمی «غلامحسین حسینی‌نیا» را به‌ عنوان نماینده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط در ژنو منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله به‌ شرح زیر و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و دولت مردمی موفق و مؤید باشید.

مأموریت‌های نماینده جدید ایران در ILO به این شرح است:

- تعامل مؤثر و همه‌جانبه با سازمان بین‌المللی کار و سازمان‌های تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد مستقر در ژنو

- حضور فعال و مؤثر در مجامع و نشست‌های عمومی و تخصصی سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط و دفاع از منافع ملّی جمهوری اسلامی ایران

- برنامه‌ریزی مؤثر و گسترده در راستای تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ریاست منطقه‌ای گروه آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین‌المللی کار

- شناسایی فرصت‌های همکاری دوجانبه یا چندجانبه و تبادل اطلاعات و تجارب کشورهای عضو سازمان بین‌المللی کار در زمینه‌های اشتغال، اعزام نیروی کار، حمایت‌های اجتماعی، تعاون و روابط کار با اولویت کشورهای همسایه

غلامحسین حسینی نیا پیش‌تر معاون وزیر کار و ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را عهده دار بود. وی دانش آموخته دکترای ترویج و آموزش کشاورزی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است و ریاست دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، ریاست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت، عضویت در شورای پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، عضویت در شورای نخبگان تعاون، عضویت در کارگروه مشاغل کوچک روستایی و خانگی و عضویت در کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن آوری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha