• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۴:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402051408436
  • خبرنگار : 90047

اعزام ۱۰ پاراوزنه‌بردار به مسابقات جهانی امارات

حسین رضازاده: دیگر در فوق‌سنگین نگرانی نداریم

حسین رضازاده: دیگر در فوق‌سنگین نگرانی نداریم

رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: با رکوردهای خوبی که توسط دو وزنه‌بردار ایران در فوق سنگین به ثبت رسیده است دیگر دغدعه‌ای برای جایگزینی مرحوم سیامند رحمان نداریم.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعزام ۱۰ پاراوزنه بردار به مسابقات جهانی امارات در ۲۸ مرداد، اظهار کرد: آخرین اردوی آماده سازی وزنه برداران برای شرکت در این مسابقات از ۱۳ مرداد با حضور ۱۰ ورزشکار در سالن وزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز شده و تا ۲۸ مرداد قبل از اعزام تیم به امارات ادامه خواهد داشت. این مسابقات چون سهمیه پارالمپیک پاریس است اهمیت زیادی برای ما دارد و تلاش بر این است که بتوانیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم.

وی درباره حضور روح الله رستمی قهرمان پارالمپیک توکیو در این مسابقات، اظهار کرد: رستمی به دلیل جراحی داخلی که انجام داده بود تا مدتی تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کرد که در حال حاضر شرایط خوبی دارد و همراه تیم به امارات اعزام می‌شود، امیدوارم در این مسابقات به نتایج خوبی دست پیدا کند.

رضازاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در فوق سنگین جایگزین خوبی برای مرحوم سیامند رحمان در این رقابت‌ها وجود دارد یا خیر؟ گفت: مهدی صیادی و احمد امین زاده دو وزنه بردار فوق سنگین ما هستند که رکوردهای خوبی را تا ۲۷۵ کیلوگرم به ثبت رسانده اند. البته تا رکورد مرحوم سیامند رحمان هنوز فاصله دارند اما به آینده این دو وزنه بردار امیدوار هستیم و معتقدم که می‌توانند جایگزین خوبی به جای سیامند رحمان در سنگین وزن باشند. به هر صورت با وجود این دو وزنه بردار دیگر دغدغه‌ای در فوق سنگین نداریم.

وی در پایان با اظهار رضایت از اردوهای آماده‌سازی وزنه برداران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، افزود: با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک اردوهای خوبی برای آماده‌سازی وزنه‌برداران اعزامی به هانگژو فراهم شده و مشکلی خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۵ ۰۷:۳۵

با وجود تو و امثال تو (آرش میراسماعیلی) هیچ دغدغه‌ای تو هیچ چی نداریم

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۵ ۱۰:۴۷

هر دو نفر (رضازاده و میراسماعیلی) از اسطوره‌های ورزش ایران و بی‌همتان. قطعا به کوری چشم بدخواهان این مملکت با بهره‌گیری از این عزیزان بسیاری از مشکلات ورزش حل خواهد شد.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۵ ۰۷:۵۹

سیامند، جایگزین نداره و نخواهد داشت اما برای توی رضازاده جایگزین زیاده.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۵ ۱۰:۴۹

برای رضازاده هیچ جانشینی نبوده و نیست. فکر کنم اصلا پهلوان رضازاده رو نمی‌شناسی. شایدم از افتخارآفرینی‌های این اسطوره ناراحت می‌شدی.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۶ ۰۸:۱۸

برای امثال تو جانشین زیاد هست

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۵ ۰۹:۴۰

سعید علی‌حسینی رو که نابود کردی.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۵ ۰۹:۴۱

خدا را شکر من فقط همین یه نگرانی را داشتم که اونم رفع شد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۵ ۲۳:۴۱

بفرما آرش جان ساندیس

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۶ ۱۸:۲۷

سلطان وزنه‌برداری ایران. تو زمانی درخواست آلمان و ترکیه را رد کردی برای افتخار پرچم ایران وزنه زدی. خیلی از خاک‌اندازان بی‌شرف وطن‌فروشان جبهه گرفتن با شایعات و دروغ چرت پرت خواستن مثلا خرابت کنن اما نمیدونن اون وزنه با کمک کی زده شد تا تو محبوب تر بشی. عشقی و سالاری و پهلوانی و قهرمانی برازنده تو هست رضازاده

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۷ ۰۲:۲۱

متاسفانه بعضی از افراد در ورزش هیچ فعالیت و اطلاعاتی ندارند و فقط بلدن از قهرمانان ایراد بگیرن

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۷ ۰۸:۳۳

شما هنوز این آقا رو قشنگ نشناختید. خیلی بداخلاقه تو شهرک صفائیه بابلسر شهرک زده قیمتش رو اصلن نمیشه تخمین زد وقتی میاد و میره انقدر بادوبید میکنه ی سلام با نیست همه رو به چشم حقیر نگاه می‌کنه و در ضمن اینا رو میخاین بشناسیم از کسایی ک دوروورشن بپرسید این آقا خصوصیاتش چ جوریه مثل آقای سلیمی