• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402051508594
  • خبرنگار : 50471

یک مسئول اعلام کرد

وجود ۱۲ پروژه نیمه‌تمام ۱۰ ساله/۴۱ مدرسه روستایی نهاوند نیازمند تفکیک جنسیتی

وجود ۱۲ پروژه نیمه‌تمام ۱۰ ساله/۴۱ مدرسه روستایی نهاوند نیازمند تفکیک جنسیتی

ایسنا/همدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر ۱۲ پروژه نیمه‌تمام در حوزه آموزش و پرورش از سال ۹۲ در شهرستان نهاوند وجود دارد.

محمدحسین دارایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این پروژه‌ها شامل آموزشگاه مسکن مهر ابن‌سینا در شهرک شهید حیدری، آموزشگاه سلمان فارسی در روستای سهران، آموزشگاه والفجر وراینه، ساختمان اداری شهرک شهید حیدری، آموزشگاه هاتف روستای جهان‌آباد، استخر دانش‌آموزی شهر نهاوند، آموزشگاه خیرساز شهید محلاتی میدان امام خمینی(ره)، آموزشگاه ولایت کوی دکتر حسابی، آموزشگاه صادقیه(کانکس) روستای سیاه‌دره خزل، آموزشگاه قشلاق(کانکس) در روستای قشلاق باباپیره و پروژه تجاری اداره آموزش و پرورش است.

وی افزود: این ۱۲ طرح آموزشی و ورزشی با مساحت بیش از ۵۷۰۰ مترمربع، ۱۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در حال حاضر این پروژه‌ها فعال هستند و تعدادی از این پروژه‌ها تا مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

دارایی با بیان اینکه نگاه دولت به پروژه‌های در دست اقدام آموزش و پرورش شهرستان نهاوند ویژه است، افزود: با توجه به اینکه میانگین عمر مدارس شهرستان ۳۲ سال است، بازسازی و تجهیز این مدارس ضروری است.

وی ادامه داد: تا آغاز سال‌تحصیلی جدید ۵۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش این شهرستان خواهد شد که این پروژه‌ها شامل شش آموزشگاه شهری و روستایی است که عملیات اجرایی آنها از حدود ۱۰ سال پیش آغاز شده است و با تخصیص اعتبار جدید در سفر هیأت دولت به استان همدان پیشرفت این پروژه‌ها سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه ۴۱ مدرسه روستایی در سطح شهرستان نهاوند نیاز به تفکیک جنسیتی دارند و ۳۱ مدرسه این شهرستان فاقد دیوارکشی مناسب است، تصریح کرد: با مشارکت خیرین و بنیاد برکت ۲۸ طرح آموزشی در شهرستان در حال ساخت است که تعدادی از آنها تکمیل شده است.

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، مدرسه مشارکتی خیرساز از محل حقوق و دریافتی‌های نماینده نهاوند در مجلس نیز در حال اجرای سقف طبقه اول و بتن‌ریزی طبقه دوم است و اسکلت پروژه به صورت کامل به‌زودی تحویل خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه با حمایت‌های مسئولان شهرستان ویژه نماینده مردم نهاوند در مجلس و مسئولان استان بیشتر پروژه‌های مدارس نهاوند فعال است و اقدامات مؤثری در این حوزه صورت گرفته که امیدواریم این روند مستمر باشد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha