• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402051508847
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:

محیط‌بانی و خدمات پس از فروش خودرو رشته‌های جدید هنرستان‌های اردبیل

محیط‌بانی و خدمات پس از فروش خودرو رشته‌های جدید هنرستان‌های اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای گفت: به عنوان دومین استان کشور رشته خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سومین استان رشته محیط بانی را در هنرستان های استان ایجاد کرده ایم.

به گزارش ایسنا، کلام اله صفری ۱۵ مرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: ارزیابی تکمیلی بیش از ۷۰۰ نفر از داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری توسط ۱۲۰ عوامل اجرایی در جریان است و امیدواریم با رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش شاهد تحولی در جذب نیروهای جدید باشیم.

صفری اظهار کرد: از مهم ترین اقدامات انجام شده برگزاری بدون حاشیه امتحانات نهایی بوده است که با تامین اعتبارات و تجهیزات لازم این امتحانات در سلامت و امنیت کامل اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های فنی و حرفه‌ای گفت: به عنوان دومین استان کشور رشته خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سومین استان رشته محیط بانی را ایجاد کرده ایم و در تلاش هستیم رشته های مرتبط با کشاورزی و دامداری را نیز با مشارکت شرکت کشت و صنعت مغان ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود و اهمیت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش می توانیم رشته بهیاری را نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایجاد کنیم.

 صفری با یادآوری مصوبات بازدید استاندار اردبیل از پروژه های خیر ساز شهر اردبیل اظهار داشت: مشکلات مربوط به انشعابات مدارس خدابخش و اوتیسم حل شده است و در مورد پروژه مصلی نژاد نیز با اجرای محوطه سازی قابلیت بهره برداری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به این که ۱۳۰ هزار نفر از دانش آموزان استان در قالب ۸۳ رشته در فعالیت های تابستانی شرکت دارند گفت: اهمیت فعالیت های تربیتی باعث می شود تا توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی جز دغدغه های آموزش و پرورش باشد. با توجه به بازدید اخیر استاندار از این مجموعه دستورات لازم در رابطه با حل مشکل آب شرب، تعریض جاده منتهی به اردوگاه و بهسازی محوطه صادر شده است و با جدیت پیگیر هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha