• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402051508942
  • خبرنگار : 71560

محبی: مجلس بهترین شیوه برخورد با بی‌حجابی را در دستور کار قرار داده است

محبی: مجلس بهترین شیوه برخورد با بی‌حجابی را در دستور کار قرار داده است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس با درک شرایط خاص کشور ضمن حمایت از اقتدار نیروی انتظامی، بهترین شیوه برخورد با بی‌حجابی که حرام سیاسی و شرعی است را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، بهروز محبی نجم آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس بانک مرکزی، بیان کرد: متاسفانه سیاست انقباضی دولت در عدم پرداخت تسهیلات مشکلات جدی را برای مردم عزیز به وجود آورده است و حتی کسانی که کارکرد حساب در بانک‌ها دارند با این نگاه بسته و بی توجهی به شرایط خاصی که بعد از حذف ارز ترجیحی به وجود آمده توانشان تغییر داده شده است و این موضوع به سرمایه در گردش مورد نیاز حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی آسیب وارد کرده است. لازم است اقدامی عاجل و کارگشا در این زمینه صورت گیرد. 

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه بگوییم ما نمی خواهیم تولید نقدینگی کنیم و پایه پولی را افزایش دهیم با این فضای رکود و انقباضی هرگز قابل قبول نیست. باید مبارزه با تورم در دستور کار باشد و همه قوا در مهار آن تلاش کنند. عدم پرداخت وام ودیعه مسکن در این بازار اجاره مسکن از مسائل مورد نیاز عموم مردم است که با سرعت باید مورد توجه قرار گیرد. از دولت مردمی و کمیسیون تلفیق برنامه درخواست داریم توجه ویژه ای به اوضاع بازنشستگان و اجرای همسان سازی حقوق این قشر داشته باشد. 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تصویب لایحه عفاف و حجاب درخواست عموم مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی است. مجلس با درک شرایط خاص کشور ضمن حمایت از اقتدار نیروی مظلوم انتظامی، بهترین شیوه برخورد با این حرام سیاسی و شرعی را در دستور کار خود داده است. 

محبی نجم آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: این مجلس که با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، ۱۸۰۰ امضای طلایی را حذف کرد و با قانون پاداش به افشاگران فساد و رأی به شفافیت مالی نشان داد در مبارزه با فقر و فساد جدی است، این بار در مبارزه با فقر فرهنگی نیز با مواظبت و دقت و نگاه عالمانه، اقدام عاجل خواهد کرد. 

وی افزود: به جریانات سیاسی به ویژه افرادی که به لطف تساهل نظام اسلامی در فتنه‌های گذشته پیشقراول بودند، متذکر می‌شوم از تقابل با احکام الهی و قوانین نجات‌بخش اسلامی احتراز کنند و باقی مانده عمر خود را در مسیر خدمت به مردم و منافع آنها و آرمان‌های امام و انقلاب قرار دهند.

محبی نجم آبادی در پایان گفت: طی هفته‌های اخیر خاموشی‌های دائمی چاه‌های موتور سبب وارد شدن خسارات شدید به تأسیسات، چاه‌ها و محصولات کشاورزان شده است؛ لذا از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی درخواست دارم در جبران خسارات وارده اقدامات لازم را مبذول کرده و خاموشی‌ها را به حداقل برسانند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha