• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402051509049
  • خبرنگار : 71533

مردانی: تلاش کنیم نفوذ و برد رسانه‌های داخلی افزایش یابد

مردانی: تلاش کنیم نفوذ و برد رسانه‌های داخلی افزایش یابد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تلاش کنیم نفوذ و برد رسانه‌های داخلی در خبررسانی از وقایع کشور بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مردانی در نشستی به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی گفتمانی ایجاد کرد که بر مبنای آن افرادی حاضر شدند برای حفظ ارزش‌ها و عقاید خود تا پای جان پیش روند، اظهار کرد: همین امر باعث شده که ما چهار دهه با افتخار در برابر تهدیدات دشمنان و جنگ سخت و ترکیبی آنان ایستادگی‌ کنیم.

وی ادامه داد: رسالت خبرنگاری رسالت آگاهی‌بخشی و روایتگری است. قطعاً روایتگری مسیری در تداوم راه اسرای کربلا و جهاد تبیین است. باید منش و شهامت و سیره فردی مثل شهید صارمی بدل به الگویی برای خبرنگاران باشد.

مردانی تاکید کرد: در مسیر جنگ تمام عیار رسانه‌ای خبرنگاران در خط مقدم هستند و می‌توانند با روایت صحیح و تبیین واقعیت‌ها و خط بطلان کشیدن بر دروغ‌های دشمنان، ذهنیت مردم کشور را نسبت به وقایع روشن سازند.

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: باید در مسیر تغییر تصویرسازی غلطی که با فضاسازی غربی‌ها در حال ایجاد در ذهنیت جوانان است قدم‌های بلندی برداشت. باید تلاش کنیم نفوذ و برد رسانه‌های داخلی در خبررسانی از وقایع کشور بیش از پیش تقویت شود.

وی یادآور شد: چهره‌سازی از استادان بسیجی در راستای جهاد تبیین می‌تواند از اهداف پیشبرد امور باشد. چهره‌هایی هم هستند که نه تنها در تهران که در استان‌ها می‌توانند نقش خود را در جهاد تبیین ایفا کنند.

مردانی گفت: اندیشکده حکمرانی و آموزش عالی را ایجاد کردیم و در کنار آن قرارگاه حکمرانی نیز شکل گرفته که برای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور و حل مسائل عمل می‌کند. به دنبال تقویت خدمت‌رسانی نهاد دانشگاه به نظام حکمرانی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب هستیم و نقش‌آفرینی تخصصی بسیج اساتید در این بخش به شکل بهتری دیده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha