• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402051509227
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول عنوان کرد:

موضوعات تخصصی علم و صنعت در ساختار نظام مند جهاددانشگاهی شکل می‌گیرد

موضوعات تخصصی علم و صنعت در ساختار نظام مند جهاددانشگاهی شکل می‌گیرد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: موضوعات تخصصی در حوزه علم، خدمات و صنعت در ساختارهای نظام مند در بطن جهاددانشگاهی شکل می‌گیرد. 

مرتضی ذاکریان، در بازدید از خبرگزاری ایسنا و دیدار با رئییس جهاددانشگاهی و خبرنگاران ایسنا در آستانه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و  روز خبرنگار، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از انقلاب با تاثیرات شگرف در حوزه‌های مختلف است‌. 

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این مجموعه تاثیرات شگرفی در عرصه‌های علمی، صنعتی و خدماتی گذاشته است، افزود: موضوعات تخصصی در حوزه علم، خدمات و صنعت در ساختارهای نظام مند در بطن جهاددانشگاهی شکل می‌گیرد. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به نفوذ بین المللی در نتیجه بهادادن به خدمات جهاددانشگاهی، بیان کرد: یکی از بخش‌های این نهاد، رسانه است. رسانه وظیفه خطیری داشته و وجدان آگاه و بیدار جامعه است که می‌تواند بازتاب‌ نظرات مردمی را انعکاس داده و واسط بین افکار عمومی و مسئولان و قضاوت‌های صحیح و ناصحیح است. 

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: رسانه قدرت زیادی داشته و در عرصه بین المللی وظیفه خطیری دارد تا بتواند با هجمه‌های رسانه‌های قدرتمند مخرب مقابله کند. 

وی یادآور شد: در خبرگزاری ایسنا و ایکنای خراسان جنوبی همواره تلاش کرده‌ایم تا با بیان ظرفیت‌ها به سمت بهره گیری بیشتر از پتانسیل‌های استانی برویم. 

سپیده قلندری اسفدن، سردبیر ایسنا و مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز با تاکید بر بیان ظرفیت‌های بومی در رسانه، گفت: رسانه می‌تواند سهم بسزایی در ارائه تصویر درست از توانمندی‌های استان باشد.

وی بیان کرد: خبرگزاری ایسنا با انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش همواره سعی کرده به عنوان یک مرجع رسانه‌ای در راستای بیان واقعیات حرکت کند.

در پایان از یک سال تلاش و فعالیت‌ خبرگزاری ایسنا در راستای بیان فعالیت‌های اقتصادی تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha