• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051509278
  • خبرنگار : 50604

فرماندار مراوه تپه:

ایسنا رسانه تقریبی و اتحاد آفرین است/ ایسنا موجب تقویت روابط ایران و ترکمنستان شد

ایسنا رسانه تقریبی و اتحاد آفرین است/ ایسنا موجب تقویت روابط ایران و ترکمنستان شد

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به خط مشی خبرگزاری دانشجویان ایران در گلستان از جمله برگزاری اولین جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب در گلستان، گفت: خبرگزاری ایسنا یک رسانه تقریبی و اتحاد آفرین است.

لقمان قربانی شامگاه یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا در گلستان و گفت‌وگو با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن تبریک سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاری یکی از سخت‌ترین مشاغلی است که از نظر افکار عمومی می‌تواند تأثیر بسزایی را در  روند توسعه کشورها داشته باشد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا یک رسانه تقریبی و اتحاد آفرین است که در همه امورات اشرافیت کامل دارد، بیان کرد: برگزاری اولین جشنواره رسانه ای تقریب مذاهب در سطح ملی و همایش بزرگ مختومقلی فراغی دو نمونه از اقدامات ارزشمند خبرگزاری ایسنا گلستان بود که موجب شد مهمان خارجی شرکت‌کننده در مراسم با امید بیشتری به کشور خود برگشته و مناسبات دو کشور ایران و ترکمنستان تقویت شود.

فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به اینکه در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان با رهبر معظم انقلاب، بیش از یک و نیم دقیقه مقام معظم رهبری در مورد مختومقلی بیاناتی فرمودند، افزود: این اتفاق خوب نشان دهنده تلاش مؤثر ایسنا در معرفی شخصیت مختومقلی فراغی در برهه حساس ارتباطات دو کشور است.

این مقام مسئول اضافه کرد: رسانه‌ای مانند ایسنا برگزاری مراسم مختومقلی و اولین همایش تقریب مذاهب را بر عهده می‌گیرد و این مطلب بیانگر این است که ایسنا فراتر از خبرگزاری‌های دیگر از صرفا انعکاس خبر رها شده و به نظام‌مسائل استان پرداخته  است.

قربانی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا خدمات نظام در مناطق محروم را که از لنز دوربین‌ها دور است پوشش می‌دهد، افزود: پوشش دادن اخبار شهرستان محرومی همانند مراوه تپه که در انتهای استان قرار دارد، بسیار مهم است زیرا موجب می‌شود مسائل و مشکلات این شهرستان در صدر اخبار آمده و مسئولان استانی و کشوری گره مشکلات شهرستان را باز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha