• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402051609517
  • منبع : نمایندگی گیلان

فرماندار عنوان کرد

وضعیت نامطلوب فرسودگی شبکه آب شرب در رضوانشهر

وضعیت نامطلوب فرسودگی شبکه آب شرب در رضوانشهر

ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر با اشاره به وضعیت فرسودگی شبکه آب شرب رضوانشهر و پره سر و دغدغه‌های مردمی در این راستا گفت: فرسودگی شبکه آب شرب شهرستان رضوانشهر وضعیت نامطلوبی دارد و اصلاح و بازسازی شبکه ضروری است.

سیدنادر صفوی میرمحله در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رفع مشکلات آب شرب شهرستان و همچنین شبکه آبرسانی ساکنین شهرک چوکا و روستاهای همجوار با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیرعامل شرکت چوکا، بخشداران و دیگر مدیران شهرستانی در دفتر فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام جدی برای رفع و گره گشایی مشکلات مردم دغدغه اصلی دولت سیزدهم است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از ۸۵ درصد شبکه‌های آب شرب شهرستان فرسوده اند، امسال در کمیته برنامه ریزی اعتبارات خوبی در حوزه آب شرب پیش بینی شده تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردمی را برطرف کنیم.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه برای اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده آب شرب در حوزه روستایی و شهری این شهرستان نیاز به اعتبارات ملی و استانی است افزود: ضرورت دارد شرکت آب و فاضلاب در این خصوص نگاه ویژه‌ای به این شهرستان برای رفع مشکلات مردمی داشته باشند.

صفوی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب، حفر و تجهیز و به سازی شبکه‌ها اضافه کرد: با توجه به رشد جمعیتی در منطقه، قطعا نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی در بخش ایجاد شبکه‌های جدید آب شرب خواهد بود.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر به تأسیسات و شبکه آبرسانی شرکت چوکا که در حال حاضر آب شرب ساکنین شهرک ولیعصر چوکا و روستاهای همجوار را تامین می‌نماید، اشاره کرد و گفت: ساختار شبکه آبرسانی ساکنین این منطقه باید تعیین تکلیف شود و کارشناسان فنی شرکت آب و فاضلاب و شرکت چوکا بازدید مشترکی از تأسیسات و شبکه آب رسانی این منطقه داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب گیلان برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای مشترکین شهرک چوکا و روستاهای همجوار را در دستور کار خود قرار دهد. دولت سیزدهم برای برطرف کردن معضلات، مشکلات و کاستی‌هایی که چندین دهه از جمله در بحث آب و شبکه آبرسانی رضوانشهر وجود داشته، گام‌های خوبی برداشته است.

مازیار علیپور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌ها و بازسازی شبکه‌ها نیاز به اعتبارات ملی است، گفت: شرکت آب و فاضلاب همه توان خود را برای رفع مشکلات مردمی در این راستا به کار گرفته است.

وی در خصوص تعیین و تکلیف آب شرب ساکنین شهرک ولیعصر چوکا و روستاهای همجوار، خواستار تامین اعتبار برای این پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha