• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402051710155
  • خبرنگار : 50616

محفل انس با قرآن ویژه بانوان شهرستان آمل راه‌اندازی شد

محفل انس با قرآن ویژه بانوان شهرستان آمل راه‌اندازی شد

ایسنا/مازندران محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان شهرستان آمل حدود سه ماه پس از راه‌اندازی، با حضور حافظان قرآنی کشور در این شهرستان به فعالیت‌هایش روند توسعه‌ای بخشید.

محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان شهرستان آمل که از سوی شورای توسعه قرآنی این شهرستان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرد، ششمین برنامه خود را در حسینیه رضوان این شهر برگزار کرد.

دراین نشست که شامگاه ۱۶ مرداد با حضور فعالان فرهنگی وقرآنی بانوان شهرستان آمل برگزار شد، " ثنا و حدیث نظری"، حافظان کل قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، کلام الهی را تلاوت کرده و به پرسش های متعدد حاضران پاسخ دادند.

محفل انس با قرآن ویژه بانوان شهرستان آمل راه‌اندازی شد

مدیرکمیته بانوان ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان آمل، هدف از راه اندازی محفل انس با قرآن ویژه بانوان در این شهرستان را ارتقای سطح قرآنی و ترویج بیشتر کلام الهی در بیان بانوان همسو با فعالیت های آقایان در سطح این شهرستان بیان کرد.

محفل انس با قرآن ویژه بانوان شهرستان آمل راه‌اندازی شد

رقیه عزیزی افزود: در سال‌های اخیر به نسبتی که در حوزه قرآنی به فراگیری آن و برنامه های هم‌راستا برای آقایان توجه ویژه و زیادی شده به حوزه این بخش از خانم ها کمتر توجه شده و خلاء آن در جامعه به طریق های مختلف مشخص است.

وی اضافه کرد: در چند ماه گذشته و با فعالیت اداره اوقاف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی، نهاد امامت جمعه و جمعی از خانم های فعال فرهنگی و قرآنی شهرستان آمل، محل انس با قرآن ویژه بانوان در شهرستان آمل روند خوبی در پیش گرفته و خوشبختانه در هر ماه و هر مناسبت ملی و مذهبی با دعوت از قاریان و فعالان حوزه قرآنی برتر کشوری برنامه دارد.

محفل انس با قرآن ویژه بانوان شهرستان آمل راه‌اندازی شد

امام‌جمعه شهرستان آمل، در این مراسم با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی حوزه بانوان در این شهرستان گفت: در زمینه فعالیت‌های حوزه قرآنی با تشکیل محفل انس با قرآن، انتظار است به تربیت نسل قرآنی و دینی در جامعه برسیم.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان افزود: در کنار قرآن ما مفتخر به پیروی از مکتب اهل‌ بیت (ع) هم هستیم زیرا قرآن و عترت دو بال جدانشدنی اسلام هستند و ما امیدواریم از معارف قرآنی و عترت پاسداری کرده و توفیق نشر آنها را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha