• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402051710177
  • خبرنگار : 50126

رئیس جهاددانشگاهی ایلام تاکید کرد:

نقش خبرنگاران در معرفی الگوهای برتر در عرصه‌های مختلف به جوانان

نقش خبرنگاران در معرفی الگوهای برتر در عرصه‌های مختلف به جوانان

ایسنا/ایلام رئیس جهاددانشگاهی ایلام بر ضرورت معرفی چهره‌های برتر علمی، پژوهشی و فرهنگی ایران اسلامی به نسل جوان از سوی خبرنگاران تأکید کرد.

دکتر «محمد پاکزاد» در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به همه فعالان رسانه‌ای، اظهار کرد: در مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، خبرنگاران با وظیفه خطیر خود نقش مؤثری در پیشبرد آرمان‌ها و اهداف متعالی جمهور اسلامی و همچنین روشنگری در جامعه و بیان حقایق داشته‌اند.

وی خبرنگاران را خط شکنان جنگ رسانه‌ای معرفی کرد و گفت: در عصر کنونی رسانه‌ها نقش مهمی در راهبری افکار عمومی دارند؛ دشمنان اسلام و انقلاب پس از ناتوانی در عرصه‌های نظامی در برابر کشورمان با جدیت تمام و با همه ظرفیت‌های رسانه‌ای خود به ارزش‌ها و آرمان‌های ما حمله‌ور شده‌اند، در این میان خبرنگاران متعهد، آزاده و منصف در خط مقدم این جبهه قرار گرفته‌اند و با هوشیاری و بصیرت با تبیین و تفسیر حقایق، فتنه‌ها را خنثی می‌کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام به ضرورت معرفی چهره‌های برتر علمی، پژوهشی و فرهنگی ایران اسلامی به نسل جوان از سوی خبرنگاران تأکید کرد و افزود: شناساندن و معرفی الگوهای برتر در عرصه‌های مختلف به جوانان به‌ویژه دانشجویان، چراغ راهی برای پیمودن مسیر بالندگی و پیشرفت این نسل آینده‌ساز است و با داشتن جوانانی آگاه، بصیر و توانمند می‌توان سرزمینی آباد و مقتدر داشت و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با ایفای نقش سازنده خود در این زمینه می‌توانند هجمه‌های رسانه‌های بیگانه را خنثی کنند.

پاکزاد با گرامیداشت یاد و نام خبرنگار شهید «محمود صارمی» فرا رسیدن ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه رسانه به‌ویژه خبرنگاران جهادگر در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) و خبرگزاری علم و فرهنگ (سینا پرس) تبریک گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha