• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051710224
  • خبرنگار : 50039

دادستان مرکز گلستان خبر داد:

کسب رتبه سوم گلستان در کاهش سرقت/ برخورد سخت‌گیرانه با سارقان

کسب رتبه سوم گلستان در کاهش سرقت/ برخورد سخت‌گیرانه با سارقان

ایسنا/گلستان دادستان مرکز گلستان از کسب رتبه سوم استان در کاهش سرقت‌ها خبر داد و گفت: برخورد قاطع و سخت‌گیرانه دستگاه قضائی با سارقان دلیل کسب این جایگاه است.

محمود اسپانلو، دوشنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲، به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان در گفت‌وگو با معاون جهاددانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه، اظهار کرد: «۱۷ مرداد» سالروز شهادت یکی از طلایه‌داران جبهه آگاهی «شهید محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست اعضای گروه تروریستی طالبان در مزار شریف افغانستان بوده که به درستی به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه انعکاس عملکردها، رویدادها و اتفاقات حوزه دستگاه قضایی برای قوه قضائیه با هدف ایجاد روحیه امیدآفرینی در جامعه بسیار مهم است، ادامه داد: تعامل «ایسنا» با دادگستری بسیار خوب است و اخبار مربوطه را با ظرافت، حساسیت و شناخت از شرایط عمومی جامعه منتشر می‌کند.

کسب رتبه سوم گلستان در کاهش سرقت/ برخورد سخت‌گیرانه با سارقان

دادستان مرکز گلستان با تأکید بر اینکه «ایسنا» رسانه‌ای بی‌حاشیه است، افزود: این رسانه از نام خوبی بهره‌مند است و آحاد مختلف جامعه به اخبار منتشر شده در این رسانه اعتماد دارند.

وی در ادامه به انتظارات مردم از قوه قضائیه در سطح کشور و به تبع آن در استان گلستان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات گلستانی‌ها برخورد با عوامل سرقت است که در همین راستا با اعمال نظامی سخت‌گیرانه در سال ۱۴۰۱ موفق به شناسایی و زندانی کردن بیش از ۲ هزار سارق در زندان‌های استان شدیم.

اسپانلو سیاست‌های کلی دستگاه قضایی در زمینه ایجاد امنیت جامعه را دلیلی بر برخورد قاطع و سخت‌گیرانه با سارقان دانست و اضافه کرد: به همین دلیل شاهد کاهش سرقت در سال جاری هستیم که در این زمینه موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدیم.

وی اضافه کرد: این خبری امیدآفرین است که هموطنان بدانند هر احدی که قصد آسیب رساندن و یا وارد کردن خسارت به اموال مردم را داشته باشد، با شدیدترین تصمیمات دستگاه قضا مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «حیدر آسیابی» رئیس کل دادگستری گلستان و «محمود اسپانلو» دادستان مرکز استان با حضور در جهاد دانشگاهی گستان از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در استان بازدید کرده و با سردبیر این خبرگزاری، خبرنگاران و اعضای هیئت تحریریه این رسانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha