• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402051710254
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مصدوم شدن ۱۲ نفر در دو تصادف دیروز آذربایجان شرقی

مصدوم شدن ۱۲ نفر در دو تصادف دیروز آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی، از  مصدوم شدن هفت نفر بر اثر برخورد خودروی سواری پراید با کاپرا در مرند خبر داد.

وحید شادی نیا در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه شامگاه دوشنبه برخورد یک دستگاه  خودروی سواری پراید با سواری کاپرا  در شهر مرند خیابان فردوسی ،هفت مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: بعد از گزارش این حادثه به مرکز اورژانس استان بلافاصله کارشناسان اورژانس همرا با چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و بر بالین مصدومان حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با بیان اینکه چهار دستگاه آمبولانس اورژانس در محل حادثه حضور پیدا کردند و خدمات درمانی انجام شد، تصریح کرد: کارشناسان اورژانس هفت مصدوم حادثه را که دو زن ۶۷ و ۵۰ ساله با یک دختر ۱۱ ساله و همچنین دو مرد ۳۷ و ۷۷ ساله به همراه دو پسر ۸ و ۱۷ ساله را به بیمارستان کوه کمری مرند منتقل کردند.

تصادف در اتوبان پیامبر اعظم ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین از مصدوم شدن پنج نفر در سانحه رانندگی در اتوبان پیامبر اعظم(ص) عوارضی تبریز-بستان آباد خبر داد.

وحید شادی‌نیا با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۹شامگاه دوشنبه طی تماس تلفنی مبنی بر تصادف در اتوبان پیامبر اعظم ،عوارضی تبریز-بستان آباد با مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵،کد سعید آباد بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس در محل تصادف زنجیره‌ای سه خودروی پژو پارس و چانگان و تیبا مشاهده کرده و اقدام به تریاژ مصدومین کرده و با توجه به وجود پنج مصدوم در محل درخواست کد کمکی از باسمنج کردند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از انجام اقدامات درمانی بر روی مصدومین ترومایی، یک نفر در محل درمان سرپایی شده و چهار مصدوم دیگر، دو نفر توسط کد سعید آباد و دونفر توسط کد باسمنج به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال داده شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha