• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402051811209
  • خبرنگار : 71613

فرهاد نفرزاده:

حذف ژاپن فرصت خوبی برای والیبال ایران است

حذف ژاپن فرصت خوبی برای والیبال ایران است

کارشناس والیبال در مورد حضور تیم ملی نوجوانان در یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: با باخت ژاپن خوشبختانه این حریف خطرناک از دور رقابت‌ تیم‌های برتر کنار رفته و این امتیاز خوبی برای ماست.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۷ مرداد) با شکست صربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

فرهاد نفرزاده، کارشناس و مربی والیبال در مورد عملکرد تیم نوجوانان به ایسنا گفت: عملکرد تیم ملی با توجه به نتایج کسب شده بسیار عالی است. کادر فنی و بازیکنان نشان دادند که خود را با اقتدار برای این رقابت‌ها آماده کرده‌اند. خوشبختانه نتایج خوبی هم به دست آورده‌اند.

او در ادامه بیان کرد: ایران را یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در این دوره از مسابقات دیده‌ام. عملکرد تیم ما مخصوصا در دفاع روی تور و سرویس بسیار خوب است و در دریافت، حمله و پاس هم عملکرد خوبی دارند.

نفرزاده به حضور عادل غلامی در کادر فنی تیم ملی اشاره و بیان کرد: آقای غلامی سال‌ها در تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های مختلف حضور داشت و تجربه خیلی خوبی دارد. قطعا حضورش برای آموزش بازیکنان دفاع وسط یا سرعتی بسیار خوب است و خیلی به آنها کمک می‌کند.

او در مورد عدم صعود ژاپن به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها گفت: فرصت بسیار خوبی است چون برابر  ژاپن در مسابقات نوجوانان آسیا عملکرد خوبی به نمایش نگذاشتیم. با باخت ژاپن خوشبختانه این حریف خطرناک از دور رقابت‌ تیم‌های برتر کنار رفته و این امتیاز خوبی برای ماست. اگر به ژاپن برخورد می‌کردیم احتمال خطر وجود داشت چون سیستم بازی ژاپن برای بازیکنان ما مشکل‌آفرین است.

نفرزاده با بیان اینکه ایران، ایتالیا و فرانسه از سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بهتر هستند، ادامه داد: بازی بعدی ما با بلژیک است که نسبت به این حریف برتری داریم اما اگر فرانسه بازی خود را ببرد، در نیمه نهایی به این تیم می‌خوریم که بازی سختی خواهد بود. از طرفی فکر می‌کنم ایتالیا به فینال صعود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۱۳:۰۷

جناب این ژاپن را شما ایرانی ها قول کردید وگرنه تیم زیاد قدری نبوده و نیست شما سبک خودتون بازی قشنگ بکنید هیچ تیمی جلودار ایران نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۱۳:۱۸

ترسو

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۱۴:۰۲

خاک،بر سر ما که از ژاپن باید بترسیم

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۱۴:۳۳

ژاپن رو گنده نکنین ، می اومد شکست میخورد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۱۸:۲۳

همون سال پیش هم که ایران به ژاپن باخت در اصل به خودش باخت وگرنه برتری خاصی به ما نداشتن. اشتباهات بچه ها خیلی زیاد بود.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۰۰:۰۳

اوخی فشار نخور میدونم نمیتونی تحمل کنی ک ژاپن از ایران اگ از حق نگذریم بهتر البته نمیگم ایران بده میگم که بازی ژاپن بهتر کمتر فشار بخور ک مثل بادکنک میترکیا

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۱۷:۵۰

این از کارشناس والیبال و این هم از کامنتهای مردم چرا ما همیشه رقیب رو یا خیلی قوی میگیریم یا خیلی ضعیف همیشه هم هی دعا میکنیم که اگر چطور شود ما می‌بریم الان اگر ما به ایتالیا باخت بدیم جواب این کارشناس با این مردم چه خواهد بود

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۱۸:۱۲

متاسفانه تو برخی سایت‌ها به طرز عجیبی همش از ژاپن غول و اسطوره می‌سازند. ژاپن درسته که در سال‌های دور در بزرگسالان قهرمان المپیک هم شده ولی در زمان حاضر اون قدرت خیلی بزرگ نیست علی الخصوص در رده های جوانان و نوجوانان ...

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۱۹:۰۵

ضعف بزرگ تیم والیبال ایران، دفاع روی تور و سرویس است که بجای آنکه ژاپن و دیگر تیم‌ها را باد کنیم، تمرین زیادی برای رفع نواقص و ضعفهای تیم انجام شود. تمرین، تمرین و نمرین.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۲۱:۱۵

آخه شما که برای قهرمانی می‌جنگید چطورازتیمی که بین بازی حذف شده ایجادهراس میکنید کارشناسانه نظردهیدنه بچه گانه.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۲۲:۴۱

بازی دیروز مقابل صربستان بچه ها گل کاشتن. به این بچه ایمان داشته باشیم . و باید بهشون روحیه داد. ژاپن رو غول نکنین . این بچه ها خیلی برتر از تیم ژاپن هستن. با امید قرمانی .

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۰۷:۱۹

اگر آقای عطایی تیم را هدایت می‌کرد الان جزو ۱۶ تیم بودیم درود به ناتوانی عطایی و دستیارانشان

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۰۹:۳۴

اصلا ژاپن تیمی نیست که حریف ایران بشه، چرا میترسید؟

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۱۲:۴۳

لطفا هزینه های سنگین روصرف فوتبالیست های بی‌مصرف، نکنید که فقط برای‌پول بازی میکنن بدید به والیبال وکشتی وسایر رشته های ورزشی که واقعا افتخار کسب میکنن

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۰ ۰۲:۴۱

هر تیمی که دست پاچکی حوالی بازیکناش رو فرا بگیره شک نکنید در مقابل ضعیف ترین تیم به مشکل بر میخوره صربستان دیشب همین بلا سرش اومد نه تنها والیبال هر ورزش دیگه باشه ودو ضمن به قول دوستان ژاپن رو شماها گنده کردید که دو سه سال داریم بهشون میبازیم متلا در بازی فوتبال تاتنهام وبارسلونا دیدی دو هیچ تاتنهام جلو بود ولی نیمه دوم تاتنهام شدیدا از گل خوردن ترسید وهمین بلا سرش اومد ویه مشت بچه زیر 16سال اومدن وبقیه ماجرا

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۰ ۰۸:۰۹

والا ژاپن تو گروه خودش همش یک بازی رو برد چطور میتونست برای ما خطرناک باشه آقای محترم😕😕