• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051811373
  • خبرنگار : 50604

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس:

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه رسانه‌ها است

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه رسانه‌ها است

ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه رسانه‌ها دانست و افزود: اگر مردم به رسانه اعتماد کنند، اخبار آن را با گوش جان می‌پذیرند.

غلامرضا منتظری بعدازظهر چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنای گلستان و در گفت‌وگو با رییس، معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهید صارمی» که به روز خبرنگار موسوم شده، با اشاره به اینکه خبرنگاران شاهد صجنه‌های تلخ و شیرین جامعه نظیر سیل و زلزله و موفقیت‌ها هستند، اظهار کرد: خبرنگاران راویان صادق هستند، شماری از این راویان شاهد صادق به تعبیر سردار سلیمانی که فرمود، «تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی» ابتدا شهید شده و سپس به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران‌ امین، رازدار و  پژواک شفاف صدای مردم هستند، افزود: خبرنگاران همانند آیینه‌ای هستند که اگر بر روی آن غبار ننشیند، می‌توان دغدغه‌ها و مشکلات مردم را در آن آیینه به تماشا نشست و برای رسیدن به این جایگاه  خبرنگار باید آیینه وجودش را با غبار تعصب، جانبداری و بی‌انصافی کدر نکند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه رسانه‌ها دانست و افزود: جامعه رسانه‌ای به ویژه خبرگزاری‌ها باید بتوانند اعتماد محیط مردم را جلب کنند.

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه رسانه‌ها است

منتظری با توضیح اینکه اعتماد ذره ذره و به مرور اتفاق می‌افتد و ممکن است با یک گفتمان نسنجیده کل اعتماد را از دست بدهیم، گفت: خبرگزاری ایسنا باید به عنوان  خبرگزاری مرجع برای همه رسانه‌ها بدل شود.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: خبرگزاری ایسنا یک تیم‌ اندیشه ورز تشکیل داده و راه‌های پیشرفت هرچه بیشتر خبرگزاری را بررسی کرده و برنامه‌های آن را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.

منتظری با تأکید بر اینکه خبرگزاری‌ها باید بتوانند دغدغه‌ها و نیازهای اساسی مردم را انعکاس دهند، افزود: اگر بین اخبار منعکس شده از سوی خبرگزاری‌ها و نیاز مردم رابطه مستقیم وجود داشته باشد، کشش اتفاق افتاده و مردم اخبار رسانه‌ها را دنبال کنند، در غیر این صورت موفقیت کسب نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه سال‌ها این آرزو بر دل ما مانده بود که در شهرداری گرگان فرهنگ قربانی رسانه نشود، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم شهرداری گرگان این است که پرچم فرهنگ را بر بام شهرداری این استان به اهتزاز درآورده و از زمان حضور وی شاهد صحنه‌های میدانی باشکوه هستیم که ثمرات آن به راحتی قابل سنجش نیست.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا تجمع مردم در روز تاسوعا در مقابل دانشگاه را یکی از صحنه‌های غرورآفرین دانست و افزود: این برنامه‌ها باعث‌ امیدآفرینی در جامعه شده و بعد معنوی جامعه را تقویت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha