• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402051811380
  • خبرنگار : 50233

​​​​​​​رئیس جهادکشاورزی استان در بازدید از ایسنا اعلام کرد:

سفر کاروان مدیران استانی وزارت جهادکشاورزی به روستاهای استان سمنان

سفر کاروان مدیران استانی وزارت جهادکشاورزی به روستاهای استان سمنان

ایسنا/سمنان ​​​​​​​رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از برنامه ریزی برای حضور چهره به چهره مدیران حوزه های مرتبط با وزارت جهادکشاورزی در روستاهای استان با اولویت مناطق محروم خبر داد.

محمدرضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: کاروان خدمت مدیران بخش کشاورزی شامل رئیس و معاونین جهادکشاورزی استان، مدیرکل منابع طبیعی، امور عشایری استان، امور پشتیبانی دام، اداره کل دامپزشکی استان و..با حضور در روستاها به حل مشکلات روستاییان و بهره برداران این بخش می پردازند.

وی با بیان اینکه اولویت با روستاهای محروم و دورافتاده است افزود: در گام اول این مجموعه مدیران با حضور در روستای چاشم مهدیشهر، اجرای این طرح را آغاز کرده ادامه داد: به زودی دومین کاروان خدمت بخش کشاورزی با حضور در روستای پل ابریشم شهرستان میامی از نزدیک به حل مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی منطقه می پردازد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با بیان اینکه روستاییان به دلیل درگیری روزانه با کار کشاورزی کمتر فرصت پیگیری امور خود را دارند اضافه کرد: حضور مدیران بخش آن هم به صورت میدانی و عملیاتی می تواند به حل بسیاری از مشکلات کشاورزان و دامداران کمک کند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح به افزایش رضایتمندی مردم کمک می کند اظهار کرد: بسیاری از کشاورزان و بهره برداران در حوزه های مرتبط با منابع طبیعی، امور اراضی و...مشکلات جدی دارند و لذا دیدار چهره به چهره مدیران و حضور آنها در روستاها می تواند به رفع بسیاری از این مشکلات روستاییان کمک کند.

سفر کاروان مدیران استانی وزارت جهادکشاورزی به روستاهای استان سمنان

قاسمی با اشاره به تداوم خشکسالی ها در این استان گفت: بخش کشاورزی در حوزه منابع آبی نیز با مشکلاتی روبرو است که حضور مدیران استان و شهرستان در روستاها به حل بخشی از مشکلات کمک می کند. ضمن اینکه مدیران نیز از نزدیک مشکلات روستاییان را مشاهده و برای حل و فصل آن اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جهادکشاورزی استان پروژه های مستمری در حوزه آب و خاک دارد، اضافه کرد: طرح های متعددی از طریق اعتبارات دولتی در زمینه سیستم های نوین آبیاری در استان اجرایی شده است.

وی لایروبی قنوات را از دیگر پروژه های مستمر در این سازمان برشمرد و گفت: در زمینه پروژه های اقتصادی نیز بیشتر تمرکز ما بر راه اندازی و توسعه کشت های گلخانه ای در استان، راه اندازی واحدهای خوراک دام که سه پروژه آن طی هفته دولت در سه شهرستان استان به بهره برداری می رسد و همچنین فعالیت های مرتبط با تولیدات گیاهی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در پایان با تقدیر از همکاری های خبرگزاری ایسنا با جهادکشاورزی از این خبرگذاری به عنوان خبرگزاری معتبر و پرمخاطب نام برد و گفت: اصحاب رسانه در استان می توانند به توسعه بخش کشاورزی و حل مشکلات بهره برداران از طریق طرح مطالبات آنها کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha