• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051811519
  • خبرنگار : 50604

مدیرعامل هلال احمر گلستان:

ایسنا رسانه انقلابی و همسو با نظام است

ایسنا رسانه انقلابی و همسو با نظام است

ایسنا/گلستان مدیرعامل هلال احمر گلستان ایسنا گلستان را یک رسانه انقلابی و همسو با نظام دانست و افزود: این رسانه با اخبار صحیح و به موقع امیدآفرینی می‌کند.

قاسم غریب آبادی عصر چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت‌وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهید صارمی» که به «روز خبرنگار» موسوم شده، اظهار کرد: «ایسنا» یک خبرگزاری انقلابی و همسو با نظام  است که با اخبار صحیح و به موقع در جامعه‌ امیدآفرینی کرده و در مواقع نیاز با انتقادات سازنده، چالش‌ها و مشکلات جامعه را گوشزد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا به خوبی اخبار همه حوزه‌ها را پوشش می‌دهد، افزود: دشمنان نظام تلاش می‌کنند، دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه داده و مردم را ناامید کنند و اگر ما خدمات نظام را به اطلاع مردم نرسانیم در راستای اهداف دشمنان حرکت کره‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی قریب ۱۶ سال پیش خود فرمودند، عدم اطلاع‌رسانی یکی از ایرادات بزرگ دولت‌های ما است و این مشکل تا به امروز همچنان باقی بوده و در حوزه اطلاع‌رسانی ضعیف هستیم.

ایسنا رسانه انقلابی و همسو با نظام است

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی یک امر واجب است، افزود: در شرایطی که دشمنان نظام با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای قوی خود دستاوردهای نظام را بی ارزش جلوه داده، سکوت کنیم  و از طریق رسانه پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم نرسانیم، همسو با اهداف دشمنان نظام حرکت کرده‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم در استان گلستان بی‌سابقه بوده، تصریح کرد: تخصیص اعتبارات ویژه در سفر رئیس جمهور به استان، بن بست شکنی طرح گردشگری آشوراده و علاج بخشی خلیج گرگان تنها چند نمونه از اقدامات ارزنده دولت در استان گلستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha