• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402051911799
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال پدرخوانده با لینک مستقیم

دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال پدرخوانده با لینک مستقیم

سریال پدرخوانده فصل 2 قسمت 2 با لینک مستقیم منتشر شد. برای دانلود قسمت دوم فصل دوم مسابقه پدرخوانده به همراه تمام قسمت‌ها با ما همراه باشید. پیشنهاد می‌کنیم قسمت 2 و جدید سریال پدرخوانده را از دست ندهید.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، دانلود قسمت 2 سریال پدرخوانده از پنجشنبه ساعت 9 صبح امکان‌پذیر شد. پدرخوانده در ژانر مسابقه، رئالیتی‌شو محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی سعید ابوطالب و گردانندگی کامبیز دیرباز برای شبکه نمایش خانگی، تهیه شد. مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، شکیب شجره از جمله هنرمندانی هستند که در فصل دوم این مجموعه حضور دارند.

دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال پدرخوانده

برای دانلود قسمت 2 و تمامی قسمت‌های این فصل روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده

زمان پخش: پنجشنبه - 19 مرداد - 9 صبح

دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال پدرخوانده با لینک مستقیم

نقد و بررسی فصل جدید پدرخوانده

با تغییرات دکور و لباس در فصل دوم در محدوده صحنه‌ها و لباس‌ها آغاز می‌شود. این تغییرات ابتدا جذاب به نظر می‌رسند، اما در طول بازی، تأثیر منفی بر تعامل مخاطب با بازیکنان و فضای بازی دارند. لباس‌ها به تطابق با محیط کشتی دزدان دریایی طراحی شده‌اند، اما بیشتر به مخاطبان جلب توجه نمی‌کنند و تعامل کمتری را ایجاد می‌کنند. نقدها نیز به طراحی این لباس‌ها معطوف شده و برخی از تماشاگران از ظاهر آن‌ها ناراضی بوده و این موضوع ممکن است تجربه مستمر از بازی را مختل کند.

در کل، پدرخوانده 2 تغییراتی در دکور و لباس‌ها دارد که ممکن است اثرات متفاوتی را ایجاد کند. هویت بصری و تدوین نیز نسبت به سری‌های قبلی تغییرات دارد و نقدهای متفاوتی را ایجاد می‌کند. بازی بازیکنان نیز با مزایا و معایب خود، تجربه‌ای تازه ارائه می‌کند.

تمامی بازیگران فصل دوم پدرخوانده

مهراب قاسم خانی، نازنین کیوانی، امیر مهدی ژوله، شکیب شجره، ترلان پروانه، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، امیر کاظمی، هدیه بازوند، بهار قاسمی، حسین مهری، مریم مومن، الیکا عبدالرزاقی، فرزاد فرخ، پیام احمدی نیا، هدی استواری، باربد بابایی، رامین راستاد، مجتبی پوربخش، نیما شاهرخ‌شاهی، نجمه جودکی

زمان پخش قسمت بعدی

قسمت بعدی این رئالیتی‌شو پنجشنبه آینده 26 مرداد منتشر می‌شود. برای دانلود قسمت بعدی وارد لینک روبه‌رو شوید:

دانلود قسمت سوم فصل دوم پدرخوانده

همچنین برای دانلود سریال‌های دیگر همچون حیثیت گمشده، قهوه ترک، شب‌های مافیا زودیاک و هزاران سریال دیگر وارد سایت زردفیلم شوید و یا از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود سریال جدید

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha