• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402051911809
  • خبرنگار : 71475

ترور یکی از رهبران گردان‌ شهدای الاقصی توسط نظامیان صهیونیست‌

ترور یکی از رهبران گردان‌ شهدای الاقصی توسط نظامیان صهیونیست‌

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که یکی از رهبران گردان‌ شهدای الاقصی صبح امروز (پنجشنبه) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در غرب نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، امیر احمد خلیفه (۲۴ ساله) جوان فلسطینی صبح امروز بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در منطقه زواتا، غرب نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.

نظامیان اسرائیلی بامداد پنجشنبه از چند محور به شهر نابلس یورش بردند و در منطقه زواتا با گروهی از فلسطینیان درگیر شدند که طی آن امیر احمد خلیفه از ناحیه سر به شدت مجروح شد.

ترور یکی از رهبران گردان‌ شهدای الاقصی توسط نظامیان صهیونیست‌

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این جوان پیش از شهادت با جراحت‌های شدید از ناحیه سر به بیمارستانی در نابلس منتقل شد.

نظامیان صهیونیست از دو سال قبل امیر خلیفه را به اتهام برنامه ریزی و شرکت در برخی عملیات‌های مسلحانه علیه آنها و شهرک نشینان در منطقه نابلس تحت تعقیب قرار دادند.

همچنین سایت عبری"واینت" گفت، امیر که از رهبران گردان‌های شهدا الاقصی به شمار می‌رود در درگیری‌ها با ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه العین در غرب شهر نابلس به شهادت رسید.

برادر امیر خلیفه گفت که آنچه در بامداد امروز رخ داد، کمینی از سوی نظامیان اشغالگر بود که شهید را از اردوگاه بیرون آوردند و سپس او را ترور کردند. وی افزود که برادرش از دو سال قبل توسط اشغالگران تحت تعقیب قرار داشت و تلاش‌های زیادی برای ترور وی از سوی نیروهای ویژه صهیونیستی صورت گرفته بود.

عبد اللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس نیز در سخنانی در واکنش به شهادت این جوان فلسطینی گفت: قتل‌های بزدلانه‌ای که توسط نظامیان اشغالگر انجام می‌شود، موج فزاینده مقاومت را متوقف نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: مقاومت فلسطین در کرانه باختری معادله پاسخ به تجاوزات اشغالگر را تثبیت کرده و به عملیات قهرمانانه خود ادامه می‌دهد.

دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: خون پاک شهدا به محرکی برای پیروزی ملت بر رژیم اشغالگر تبدیل خواهد شد و اشغالگران و شهرک نشینان جنایتکار بهای آن را پرداخت خواهند کرد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین از ملت فلسطین و نیروهای مقاومت خواست تا مقاومت را در سراسر سرزمین‌های اشغالی‌ تشدید کنند و در پاسخ به جنایات مستمر به صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان آن با تمام قوا ضربه بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha