• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051911821
  • خبرنگار : 50628

جانشین سپاه نینوا گلستان مطرح کرد:

ایسنا رسانه مورد احترام جوانان/ توفیقات جهاددانشگاهی غرورانگیز است

ایسنا رسانه مورد احترام جوانان/ توفیقات جهاددانشگاهی غرورانگیز است

ایسنا/گلستان جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با تأکید بر ضرورت عمق بخشی نفوذ رسانه ها در بدنه مردمی، گفت: ایسنا امروز مورد احترام جوانان و دانشجویان است.

سردار سیدموسی حسینی صبح امروز ۱۹ مرداد با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گلستان ضمن دیدار با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران با دل کوچیکی دارند که حاصل روح بلند آنهاست، افزود: رسانه ها بازوی قوی نظام برای امیدآفرینی و تاکید بر کارآمدی نظام بوده و متقابلا نیز منعکس کننده واقعی مشکلات مردم هستند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید پایگاه‌ اجتماعی خود رو عمق بخشی کنند، افزود: برون داد این عمق بخشی تبدیل به اعتماد خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا با تأکید بر اینکه شما رسانه های انقلابی باید به روایتگر اول اخبار تبدیل شوید، خاطرنشان کرد: امروز شما قابل احترام جوانان و دانشجویان هستید و باید تلاش کنید تا اولین روایت را به آنها برسانید تا دلهای آنها را متوجه توفیقات انقلاب اسلامی و ایران پس از پیروزی انقلاب کنید.

ایسنا رسانه مورد احترام جوانان/ توفیقات جهاددانشگاهی غرورانگیز است

حسینی توفیقات انقلاب اسلامی را در مقایسه با دوره ستمشاهی را غیرقابل مقایسه دانست و گفت: شما در توان موشکی و دفاعی شاهد هستید که از داشتن چند راکت جنگی عاریتی با عمق نهایتا ۲۲ کیلومتر به جایی رسیده ایم که امروز موشک هایپرسونیک قاره پیما را با دستان دانشمندان جوان و متعهد خود می سازیم.

وی با اشاره به دستاوردهای ایسنا و جهاددانشگاهی در سطح کشور به ویژه دستاوردهای علمی جهاددانشگاهی استان گلستان در حوزه های مختلف، اضافه کرد: به این روحیه جهادی و انقلابی حاکم در جهاددانشگاهی افتخار کرده و از توفیقات شما احساس غرور می کنیم. 

ایسنا رسانه مورد احترام جوانان/ توفیقات جهاددانشگاهی غرورانگیز است

مهدی باقریان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای جهاددانشگاهی و ایسنا در استان گلستان طی دو سال اخیر، گفت: این توفیقات بزرگ حاصل اعتماد دولت و دولتمردان به جوانان مومن، متعهد و انقلابی استان گلستان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha