• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402051911895
  • خبرنگار : 50034

وزیر کشور اعلام کرد

وجود ظرفیت‌های بزرگ صنعتی و قابل توسعه‌ در همدان

وجود ظرفیت‌های بزرگ صنعتی و قابل توسعه‌ در همدان

ایسنا/همدان وزیر کشور با بیان اینکه در استان همدان ظرفیت های بزرگ صنعتی وجود دارد، گفت: احیای ۱۵۲ واحد صنعتی اتفاق خوبی است که در استان همدان شکل گرفته است.

احمد وحیدی پنجشنبه ۱۹ مرداد در جریان بازدید از کارخانه صنایع غذایی سحر شهر همدان، اظهار کرد: مشکل مهم آب همدان حل شد البته کارهای تکمیلی هم در حال انجام است. در نهضت ملی مسکن عقب ماندگی وجود داشت که با تخصیص زمین برطرف شد و شاهد حرکت قوی رو به جلو هستیم.

وی با بیان اینکه حرکت خوبی در همدان جریان دارد، تصریح کرد: ظرفیت های بزرگی در همدان وجود دارد که در مسیر رشد قرار دارد.  

وی با اشاره به اینکه صنایع غذایی سحر همدان یک برند تجاری برتر است، تصریح کرد: بازار جهانی و صادرات به ۱۲ کشور بسیار ارزشمند است که این واحد دارد و سالانه ۱۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی را جمع آوری و فرآوری می کند.

وحیدی اضافه کرد: البته این مجموعه خاصیت فعالیت های فرهنگی هم دارد که بسیار ارزشمند است و در مسیر رشد و برنامه توسعه ای قرار دارد که حتما مورد حمایت دولت قرار خواهد گرفت.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت های صنعتی بزرگ و قابل توسعه ای در همدان وجود دارد که می‌تواند مرکز صادراتی بزرگ باشد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار عوامل شرکت سحر بیان کردند که این شرکت در تنوع محصول یکی از شرکت هایی است که در کشور حرف اول را می‌زند و در کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، هلند، کانادا و ... شرکت‌های سحر فعال است. 

این شرکت ۷۰ نوع محصول دارد که به ۳۸۰ مدل عرضه می شود و با ۱۶ خط کارخانه فعال بوده و در بیش از ۸۰ نوع گروه تولیدی کار انجام می گیرد.

شایان ذکر است واحد جدیدی که به کارخانه اضافه می‌شود که ۲۵۰ نفر اشتغالزایی دارد، تولید را از ۳۸ هزار تن به ۷۲ هزار تن می رساند.

طرح توسعه برای احداث ۱۵ هزار متر دیده شده که فاز اول تا پایان مهرماه به بهره برداری می رسد که ۱۲ هزار مترمربع وسعت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha