• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402051911948
  • خبرنگار : 50163

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور:

پهلوان‌پروری در کنار قهرمان‌پروری از رسالت‌های اصلی ورزش در بسیج است

پهلوان‌پروری در کنار قهرمان‌پروری از رسالت‌های اصلی ورزش در بسیج است

ایسنا/زنجان مسئول سازمان ورزش بسیج کشور گفت: پهلوان پروری در کنار قهرمان‌پروری از رسالت‌های اصلی ورزش در بسیج است.

سرهنگ محرم نشاطی ظهر امروز (۱۹ مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با موضوع جام ولایت، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: ورزشکاران بسیجی در شهری دورهم جمع شده‌اند که به نام غواصان شهید نامگذاری شده است و سردارانی چون سردار اشتری را دارد.

این مسئول با بیان اینکه هدف اصلی شهدای کشورمان و قهرمانان ورزشی بالا بردن و اهتزاز پرچم خوش رنگ و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در میدان‌ها است، اضافه کرد: شهدای عزیز ما قطره‌قطره خون مطهرشان را تقدیم این نظام کردند تا پرچم کشورمان در همه میادین به اهتزاز درآید.

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور با توضیح این مطلب که هر گامی که ورزشکاران و قهرمانان ورزشی کشورمان برمی‌دارند به خاطر بالا بردن پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی است که این یک افتخار خیلی بزرگ برای آنان محسوب می‌شود، ادامه داد: این موضوع نشانگر شان و منزلت ورزشکاران ما است.

نشاطی با تاکید بر اینکه مردم ایران، همیشه قدردان شهدا و پاسدار خون پاک آنها هستند، اضافه کرد: ملت ما همواره به شهدا و خانواده معظم آنها ادای احترام کرده و در مقابل‌شان تعظیم می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه وجود قهرمانان و پهلوانان ورزشی برای کشور ما یک برکت است و همواره شاهد این هستیم که قهرمانان ورزشی ما با یک برد به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای احترام می‌کنند، تصریح کرد: این ادای احترام همیشه غرورانگیز است.

این مسئول با اشاره به اینکه افتتاحیه مسابقات جام ولایت و مسابقات قهرمانی کشور در رشته تکواندو و ووشو بهترین سیمای اقتدار بسیجیان است، تاکید کرد: همه قهرمانان و ورزشکارانی که در این مسابقات حضور دارند نماینده ورزشکاران استان خود به شمار می‌روند.

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور متذکر شد: همواره در سکوی قهرمانی کسی که اول شده است بالاتر از دیگر ورزشکاران می‌ایستد و علت این ایستادن آن است که این ورزشکار باید آگاه باشد برای گرفتن مدال قهرمانی باید بیشتر از همه کمر خم کند.

وی با بیان این موضوع که رسالت و ماموریت سازمان ورزش بسیج قهرمان‌پروری در کنار پهلوان‌پروری است، عنوان کرد: نباید فراموش شود افتخار بسیجیان ورزشکار ما این است که همواره هم ورزش کرده‌اند و هم به خدا و ائمه متوسل شده‌اند که این موضوع اوج معنویت‌افزایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha