• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402051912088
  • خبرنگار : 50471

پیش ثبت‌نام ۳۶ نهاوندی برای انتخابات مجلس

پیش ثبت‌نام ۳۶ نهاوندی برای انتخابات مجلس

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: تا امروز ۳۶ نفر در شهرستان نهاوند برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

ضرغام احمدوند پنجشنبه ۱۹ مرداد در جمع خبرنگاران، افزود: از مجموع پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در شهرستان از زمان آغاز مهلت ثبت‌نام تا این لحظه پنج نفر زن و ۳۱ نفر مرد بوده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس و اهمیت آن، از نخبگان و بزرگانی که دل در گرو نظام دارند و ولایت‌مداریشان ثابت شده است و دغدغه توسعه شهرستان را دارند، انتظار ورود داریم که اصحاب رسانه شهرستان می‌توانند در این بخش کمک کنند.

احمدوند تصریح کرد: در حوزه رسانه و اطلاع رسانی خبرنگاران نهاوند را پیشتاز در استان می‌دانم و از رسانه‌ها دغدغه شخصی ندیده‌ایم و هر چه بوده تعامل با دستگاه‌ها برای مردم بوده است و انتظار داریم مدیران ما هم رویه تعامل با رسانه‌ها را تقویت کنند، اگرچه از رفتار رسانه‌ای برخی مدیرانم گلایه مندم.

فرماندار نهاوند درباره قرارداد سراب گیان هم گفت: برخی می‌گویند درآمدهای سراب کجا می‌رود؟ مگر پیش از قرارداد یک‌ساله سراب گیان با سازمان همیاری‌ها، این سراب درآمد نداشت؟ کجا رفته و چطور هزینه شده است؟

وی اضافه کرد: باید بگویم قرارداد یک ساله است نه ۹۹ ساله، موانع بسیاری به سمت این ماجرا هدایت شد، اینکه بگوییم اقداماتی نشده، انصاف نیست، شاید کم و زیاد باشد اما در همین مدت محدود اقداماتی انجام شده است و در مقابل ما هم معتقدیم خدمات باید تقویت شود، سازمان هم اقدامات بزرگ و شاخصی انجام دهد و مطالبه‌گر و متوقع خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اشتغالی که سازمان همیاری‌ها با به‌کارگیری نیروهای بومی در این سراب ایجاد کرده از همان درآمدهای فعلی سراب است که بیشتر هم خواهد شد همچنین برای اقدامات غیرقانونی در این سراب از جمله دریافت کرایه سکو، با دادستان نشست داشته‌ایم و تصمیماتی گرفته شده است.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: در شهرستان شبانه‌روز تلاش می‌کنیم و از شروع به کار بنده به عنوان فرماندار، درگیر پروژه‌های نیمه‌کاره زیادی بودیم که از سال‌های گذشته روی زمین مانده بودند و گوشه‌ای از کار را خبرنگاران شهرستان با اطلاع رسانی انجام دادند.

وی افزود: در حال حاضر دغدغه ما در شهرستان راه‌ها و آب است که از اصحاب رسانه شهرستان تقاضا دارم اگر نقدی می‌کنند منصفانه باشد و تلاش کنید که درد مردم را ببینید.

احمدوند در ادامه یادآور شد: کنگره ۸۰۰۰ شهید استان را در پیش رو داریم، برای همه ما مهم است که باید همه برای برگزاری این کنگره تلاش کنیم.

وی همچنین با اشاره به بحث گلایه از وجود سرپرست در ادارات شهرستان، گفت: باید بگوییم که در انتصاب مدیران یک طرف ماجرا، وزارتخانه و دستگاه‌های ارشد هستند.

فرماندار نهاوند در پایان بیان کرد: در نهایت از رسانه‌ها توقع داریم در موضوعاتی که می‌توانید یک پای ماجرا باشید، حمایت و کمک کنید، در کنار دولت باشید چرا که هدف خدمت به این مردم و جلب رضایتمندی آن هاست.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha