• جمعه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402052012318
  • خبرنگار : 50039

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی؛

رسانه مروج فرهنگ پاسخگویی است

رسانه مروج فرهنگ پاسخگویی است

ایسنا/گلستان نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید آیینه وجود خبرنگاران تیره شود، گفت: شفافیت عملکرد خبرنگاران و رسانه آنها، مسئولان را به پاسخگویی وادار می‌کند.

غلامرضا منتظری شامگاه پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ در شورای سیاست‌گذاری مجمع فرهیختگان استان گلستان «جمع معتمدین و نخبگان سیستانی و بلوچ» ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، اظهار کرد: خبرنگاران را بشیر و نذیر و شاهد حوادث تلخ و شیرین، موفقیت‌ها، شکست‌ها، غم و شادی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران آیینه منعکس‌کننده نیاز، دغدغه‌ها و درخواست‌های مردم هستند، ادامه داد: اگر رسانه تلاش کند آیینه وجودش به غبار تعصب و جانب‌داری تیره نشود، قطعاً تلاش‌ها و پیگیری‌ها منتج به نتیجه می‌شود.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، «رسانه‌ها» زمینه‌ساز ایجاد فضای همدلی، وحدت، هم‌اندیشی محسوب می‌شوند، افزود: رسانه‌ها مروج فرهنگ پاسخگویی بوده و مدیران را به پاسخگویی وادار می‌کنند.

وی با تأکید بر ایکه «اعتماد» ذره ذره ایجاد می‌شود و ماحصل این اعتماد رفع کاستی‌ها و مشکلات است، خاطرنشان کرد: در کمیسیون فرهنگی این دوره مجلس شورای اسلامی، تلاش شد گامی اساسی برای خاتمه دادن به دغدغه‌ها از قبیل، بیمه، مسکن، ثبات شغلی و دیگر زمینه‌ها برداشته شود.

رسانه مروج فرهنگ پاسخگویی است

مشکلات با عناد مرتفع نمی‌شود

دبیر و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری مجمع فرهیختگان گلستان در جلسه هفتگی این شورا تصریح کرد: صادق‌ترین افرادی که مشکلات مردم را به مسئولان منتقل می‌کنند، خبرنگاران هستند.

رسول گرگیج با بیان اینکه نحوه طرح مشکلات باید طوری باشد که دشمنان سوءاستفاده نکنند، اضافه کرد: نقش بی‌بدیل خبرنگاران در جهاد تبیین و مقابله با شبیخون فرهنگی برای همگان روشن است.

وی رسانه‌ها را ابزار توسعه، عمران و آبادانی دانست و توضیح داد: مشکلات با عناد مرتفع نمی‌شود و باید با تعامل و همکاری مقدمات ارزش‌های نظام را حفظ و به جهان معرفی کنیم.

دبیر و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری مجمع فرهیختگان گلستان با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و لزوم مشارکت در آن، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در ایجاد شور انتخاباتی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

گرگیج مطالبه‌گری را اصلی‌ترین دستورالعمل‌های ساکنان استان رنگین‌کمان اقوام دانست و اضافه کرد: باید مردم را برای شرکت همه‌جانبه در انتخابات پیش‌رو تشویق کرد تا این حضور زمینه‌ساز یاس و ناامیدی دشمنان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha