• جمعه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402052012398
  • خبرنگار : 71415

مدودف: سقوط کی‌یف منجر به راه‌حل صلح‌آمیز برای اوکراین خواهد شد

مدودف: سقوط کی‌یف منجر به راه‌حل صلح‌آمیز برای اوکراین خواهد شد

معاون رئیس شورای امنیت روسیه با اعلام اینکه اوکراین و آمریکا خواستار صلح برای اوکراین نیستند، رجزخوانی‌های آنها درباره به اصطلاح "ضد حمله بزرگ" کی‌یف را چیزی به جز "افسانه" ندانست.

به گزارش ایسنا، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه با انتشار پستی در کانال خود در پیام‌رسان تلگرام به اعلامیه اخیر آمریکا درباره اختصاص کمک‌های بیشتر به اوکراین واکنش نشان داد.

اخیرا رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از کنگره این کشور درخواست ۱۳.۱ میلیارد دلار کمک‌های نظامی بیشتر برای اوکراین را مطرح کرده که از این مبلغ، حدود ۹.۵ میلیارد دلار به وزارت دفاع آمریکا تعلق گرفته و ۳.۶ میلیارد دلار نیز صرف پشتیبانی نظامی برای اوکراین می‌شود.

مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه اظهار کرد، کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین برای چیزی به جز پشتیبانی از "افسانه ضد حمله بزرگ" اوکراین نیست اما تنها چیزی که منجر به راه حلی صلح آمیز برای اوکراین خواهد شد سقوط شهر کی‌یف است اما آمریکا چنین سناریویی را نمی‌پذیرد.

رئیس جمهور سابق روسیه بیان کرد: "مردمی که دارند در سنگرهای یک کشور تجزیه شده رنج می‌کشند واقعا و تنها چیزی که نیاز دارند تسلیم شدن است و همین شاید راه را برای صلح باز کند. اما نه واشنگتن و نه کی‌یف صلح را نمی‌خواهند".

مدودف خاطرنشان کرد، آمریکا با ایجاد "افسانه ضدحمله بزرگ" اوکراین تنها به دنبال حمایت از "افسانه اقصاد بزرگ دلاری" است.

مدودف همچنین تاکید کرد، این پول هیچ کمک موثری به رژیم کی‌ِیف و نیروهای مسلح اوکراین نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۱ ۰۵:۱۶

در واقع سقوط کیف نیست سقوط واشنگتن است

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۱ ۱۱:۲۸

داری از یه متجاوز حمایت میکنی؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۱ ۰۶:۵۰

همه مردم دنیا برای حفظ وطن خود تا آخرین نفس می جنگند. مردم اکراین هم چه غربی ها کمک کنند و چه نکنند تاآخرین نفس خواهند ایستاد . فتح کی اف را در خواب هم نمی توانید ببینید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۲ ۰۱:۰۸

اگه کمک غربی ها نبود الان کی یف تصرف شده بود برادر

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۱ ۰۷:۳۲

مدودف هم مثل سخنگوی صدام در زمان حمله آمریکا به عراق شده همش چاخان میبافه

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۱ ۱۶:۰۴

آرزو بر جوانان عیب نیست ! چی میخواستی چی شد ! فرعون ها همیشه توی یک مثبت و منفی اشتباه می‌کنند! نیش عقرب نه از ره کین است ! چهل سال قبل افغانستان را بدبخت کردند الان نوبت اکراین است !

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۱ ۱۹:۴۷

این بنده خدا در این چند روز گذشته دچار توهم شده نمیدونه جنگ تا یک الی دو سال دیگه ادامه خواهد داشت و آمریکا و انگلیس روسیه رو در چه دامی انداختند جنگ فرسایشی داره روسیه رو از داخل متلاشی میکنه این سخنان فرار به جلو هست

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۲۲ ۰۷:۴۱

اوکراین نابودشدو۲۰درصدش تجزیه وضمیمه روسیه شد،حماقت وقدرت طلبی زلنسکی دلقک اوکراین ومردم اوکراین رانابودکرد،،لهستانم بفکرتجزیه اوکراین افتاده وبزودی غرب اوکراین راآشغال میکند،،اوکراین محکوم به نابودی وتجزیه است،کشوری که بانفوذامریکاوانگلیس بناشده باشد،محکوم به نابودی است...نابودی اوکراین یعنی سقوط هژمونی آمریکا.وایجادجهان چندقطبی..