• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402052112612
  • خبرنگار : 71592

فرمانده صهیونیست: آسیب وارده به نیروی هوایی در حال عمیق‌تر شدن است

فرمانده صهیونیست: آسیب وارده به نیروی هوایی در حال عمیق‌تر شدن است

فرمانده نیروی هوایی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، آسیب به کارایی نیروی هوایی در حال عمیق‌تر شدن است و این بخش به حالت قبل از اعتراض نیروهای ذخیره برنمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، تومار بار، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به افسران ذخیره گفت، پس از اعتراض نیروهای ذخیره لطمه‌ای که به بخش نیروی هوایی وارد شده در حال عمیق‌تر شدن است.

همچنین گای تسور، سرلشکر نیروهای ذخیره و فرمانده سابق نیروی زمینی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که قانون خدمت اجباری یک «خط قرمز» است و معتقد است که ارتش در صورت عبور از آن متلاشی خواهد شد.

اور هیلر، تحلیلگر مسائل نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در مورد سخنان بار که در میان خلبانان ذخیره اعلام کرد، حتی اگر همه چیز به حالت طبیعی خود برگردد، نیروی هوایی به حالت قبل خود باز نخواهد گشت، گفت، این سخنان بسیار نگران کننده است زیرا نشان می‌دهد که یک مساله بسیار عمیقی نه در نیروی هوایی بلکه در کل ارتش اتفاق افتاده است.

وی دیدار فرمانده نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی با ۶۰ نیروی ذخیره از جمله خلبانان و افسران واحد کنترل هوایی را «یک گفت‌وگوی سنگین دیگر» توصیف کرد و گفت، ارتش رژیم صهیونیستی شاهد خساراتی است که به طور پیوسته در حال افزایش است.

هیلر گفت، با گذشت زمان آسیب به نیروی هوایی در همه آرایش‌ها عمیق‌تر می‌شود زیرا تقریبا بیشترین بخش نیروی هوایی را نیروهای ذخیره تشکیل می‌دهند که باید هر هفته تمرین کنند و وقتی این اتفاق نمی‌افتد، کارایی آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: تاریخ مشخصی برای خسارات وجود ندارد؛ اما مسیر کار مشخص است و با گذشت زمان، کارایی نیروی هوایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد نظامی اعلام کردند که وی هشدار داد، در صورت ادامه تصویب تغییرات قضایی، ارتش تنها ظرف یک ماه آمادگی خود را از دست می‌دهد و رژیم با مشکلات خاصی در نیروی هوایی روبرو خواهد شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha