• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402052112614
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

ایمنی پایین جاده تیران به چادگان جان ۲ نفر را گرفت

ایمنی پایین جاده تیران به چادگان جان ۲ نفر را گرفت

ایسنا/اصفهان حجم بالای تردد، عرض کم و قرار گرفتن روستاها در جوار جاده تیران به چادگان باعث ناایمنی این جاده شده، به‌طوری که شب گذشته ۲ نفر در اثر تصادف جان باختند.

جاده تیران به چادگان به لحاظ سفر به منطقه گردشگری زاینده‌رود و ارتباطی بین استانی، یکی از محورهای مواصلاتی و پرتردد استان اصفهان محسوب می‌شود که بخشی از آن در حوزه استحفاظی تیران و کرون قرار دارد.

قرار گرفتن تعدادی از روستاهای این شهرستان در جوار جاده و ترددهای محلی و از طرفی حجم بالای ترافیک در ایام تعطیلی و خاص سال، موجب ناایمنی این مسیر شده است.

ترافیک سنگین روزهای تعطیلی یکی از چالش‌های این جاده بوده که گاهی منجر به تصادف و خسارت به رانندگان می‌شود.

حوالی ساعت ۲۰ شامگاه (جمعه، ۲۰ مردادماه) بر اثر سانحه تصادف خودرو پژو با یک دستگاه موتورسیکلت ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

این زن و مرد راکب و سرنشین موتورسیکلت که از اهالی همین روستاها بودند، بر اثر این برخورد فوت کردند.

مطالبه اهالی روستا برای تعریض جاده

اهالی این روستا که در گذشته نیز درخواست تعریض جاده و ایمن‌سازی آن را داشتند بر اثر این حادثه متأثر شدند و خواسته خود را از مسئولان مطالبه کردند.

جاده توسط اهالی روستاهای این منطقه پس از این تصادف با هدف پیگیری جدی رفع مشکل مسدود شد تا اینکه بخشدار بخش کرون و عوامل انتظامی و پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

خواسته مردم این منطقه را مسئولان شنیدند و قول مساعد دادند تا موضوع را به‌صورت جدی دنبال کنند و بعد از این اتفاق، جاده باز شد.

تعریض جاده تیران به چادگان پیگیری می‌شود

بخشدار کرون شهرستان تیران و کرون در این خصوص به ایسنا گفت: مطالبه مردم به حق بوده و نیاز به تعریض این جاده است که راه و شهرسازی در این خصوص مأموریت دارد.

سجاد صانعی ادامه داد: جاده تیران به چادگان یکی از مسیرهای پر تردد است که حجم بالایی از ترافیک را در روزهای پایانی هفته و تعطیلات تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه تعریض این جاده مورد بحث و بررسی بوده، تصریح کرد: محدودیت‌های اعتباری همواره مانع از اجرای این پروژه‌ها است.

بخشدار کرون خاطرنشان کرد: موضوع به‌صورت ویژه و با بررسی راهکارهای مناسب در جلسه‌ای خاص با محوریت فرماندار و پیگیری مسئولان راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دنبال می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha