• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402052112910
  • خبرنگار : 71560

بیاتی: آمریکا با صدای ملت ایران همراه شود

بیاتی: آمریکا با صدای ملت ایران همراه شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت سیزدهم از ابتدا تلاش کرد با همه کشور ها ارتباط برقرار کند و اگر به اصول انقلاب و حاکمیت ما احترام گذاشته شود ما با هیچ کشوری مشکلی در برقراری ارتباط نداریم.

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاثیر اقدامات حقوقی و دیپلماسی دولت سیزدهم در توافق حاصل شده بین ایران و آمریکا برای آزادسازی بخشی از منابع مالی ایران، بیان کرد: متاسفانه دولتمردان آمریکا تا به امروز تحلیل درستی از ملت ایران نداشته اند.  گروهک های معاند جمهوری اسلامی هستند که به آنها تحلیل ارائه می کنند. مردم  ایران پای اصول انقلاب خود ایستاده‌اند. ممکن است از عملکرد برخی از مدیران و برخی از دولت ها انتقاد داشته باشند اما مردم از اصول انقلاب خود دست برنخواهند داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم با حضور در صحنه های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی روز 22 بهمن و راهپیمایی روز قدس خود نشان دادند که با نظام هستند.  معاندین و دشمنان سال گذشته تمام توان خود را به کار گرفتند تا بتوانند کشور ما را به آشوب بکشند. به خیال خام خود فکر کردند می توانند مردم را از انقلاب جدا کنند، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، کشورهایی هم که با آمریکا هم قسم بودند متمایل به ایجاد روابط با ایران شدند؛ چراکه جمهوری اسلامی ایران جزیره امن منطقه بوده و قدرت نظامی ایران می تواند امنیت را برای کشورهای منطقه نیز تامین کند.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توافق‌هایی که امروز بین ایران و آمریکا حاصل شده است، به  خاطر رویکرد خوب دولت آقای رئیسی است که از ابتدا تلاش کرد با همه کشورها ارتباط برقرار کند.  اگر به اصول انقلاب و حاکمیت ما احترام گذاشته شود ما با هیچ کشور، مشکلی نداشته و آماده هستیم که ارتباط داشته باشیم اما به شرط اینکه به تمامیت ارضی و مبانی انقلاب ما احترام گذاشته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: کشورهای منطقه مانند عربستان و امارات روش خوبی را پیش گرفته اند. بهتر است آمریکا نیز از فرصت ایجاد شده حسن استفاده را کرده و موانعی که ایجاد کرده را کنار زده و با صدای ملت ایران همراه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha