• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402052113117
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

انقلاب اسلامی ادامه راه و مکتب حسینی است

انقلاب اسلامی ادامه راه و مکتب حسینی است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ادامه راه و مکتب حسینی هست و امروز شاهدیم که همه دشمنان برای دشمنی با این انقلاب جمع شدند اما از اینکه این انقلاب اراده الهی است، غافل‌اند.

محمد کرمی روز شنبه 21 مرداد در آئین گرامیداشت نخستین قیام به خونخواهی امام حسین (ع) که در مصلی المهدی (عح) شهرستان زابل برگزار شد، اظهارکرد: هر صحنه‌ای از کربلا و زندگی امام حسین (ع) نشان از اوج عشق و دلدادگی به خداوند است و واقعه کربلا نیز تفسیر قرآن کریم بود.

وی افزود: امام حسین علیه السلام برای اجرای فرمان الهی، پیاده کردن اسلام عزیز، نجات بشریت و اجرای عدالت به میدان آمد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هیچ یک از ضربه های دشمن ذره‌ای در اراده امام حسین علیه السلام تاثیر نداشت.

وی اظهارکرد: مراسم عزای امام حسین علیه السلام با سایر مناسبت ها بسیار متفاوت هست و علت آن هم وجود عشق الهی در قیام حسینی است چراکه تجلی فرمان الهی در این واقعه دیده می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: امام حسین علیه السلام در آن شرایط سخت برای مردم قرآن تلاوت می‌کردند و راه و رسم دین مبین اسلام را یادآوری کردند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ادامه راه و مکتب حسینی است و امروز شاهدیم که همه دشمنان برای دشمنی با این انقلاب جمع شدند اما از اینکه این انقلاب اراده الهی است، غافل‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسوولیت ها گذرا هستند و باید خداوند را بر اعمال خود ناظر ببینیم، ادامه داد: امروز ما مسوولیت داریم و باید با تمام وجود کار انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت قطعا آب آشامیدنی منطقه سیستان را تأمین می کند، خاطرنشان کرد: تامین آب سیستان از چند طریق در حال پیگیری است تا به آب آشامیدنی پایدار دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha