• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402052113120
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

۱۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل گلستان آماده جابجایی زائران اربعین

۱۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل گلستان آماده جابجایی زائران اربعین

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان از اختصاص ۱۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران گلستانی عتبات عالیات خبر داد.

عادل مصدقی عصر شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت‌وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیأت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت سالگرد شهید صارمی «روز خبرنگار»، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا با اطلاع‌رسانی صریح و شفاف خود در جامعه موجب شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی می‌شود.

ایسنا الگوی جهاد تبیین است

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب با بیان دستاوردهای انقلاب به رسالت جهاد تبیین خود عمل می‌کند، افزود: طرح جابجایی زائران اربعین از روز گذشته آغاز شده و زائران عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح پیش ثبت نام و سپس برای خرید بلیط اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه ۱۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای اعزام زائران اربعین استان گلستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تعدادی از زائران اربعین  همانند سال های گذشته با خودروهای شخصی و یا از طریق فرودگاه بین المللی گرگان به این سفر معنوی اعزام می شوند اما بیشترین تردد از مسیر ناوگان عمومی به ثبت می رسد.

۱۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل گلستان آماده جابجایی زائران اربعین

این مقام مسئول با تأکید اینکه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا به بهترین نحو ممکن به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کنیم، خاطرنشان کرد: زائران استان گلستانی امسال از مرز خسروی به کشور عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

پویش مردمی انتقال زوار به مرز

وی از راه‌اندازی پویش مردمی برای انتقال زائران اربعین سرور و سالار شهیدان خبر داد و افزود: در این طرح از خودروهای مردمی که ظرفیت خالی دارند، تقاضا می شود برای انتقال زائران با همدلی همکاری کنند که به لحاظ اقتصادی برای صاحبان خودرو به صرفه تر بوده و علاوه بر آن حمل و نقل جاده‌ای با کیفیت مطلوب‌تری انجام می‌شود.

مصدقی با اشاره به اینکه طرح ثبت‌نام زائران حسینی از ۲۷ مرداد آغاز خواهد شد، ادامه داد: امسال زمان خدمت‌رسانی مواکب حسینی و حضور زائران حسینی تا پنج روز پس از اربعین افزایش داده شده است، تا برگشت زائران عتبات عالیات بدون دغدغه و با سهولت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha