• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402052113186
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد:

احزاب با پرهیز از اختلاف برای برگزاری انتخاباتی آرمانی و آگاهانه برنامه‌ریزی کنند

احزاب با پرهیز از اختلاف برای برگزاری انتخاباتی آرمانی و آگاهانه برنامه‌ریزی کنند

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمن به دنبال اختلاف افکنی در جامعه است و احزاب سیاسی با هوشیاری، بصیرت و پرهیز از اختلاف باید زمینه انتخاباتی آگاهانه و آرمانی را برای مردم فراهم کنند.  

آیت‌الله سیدحسن عاملی در نشست اعضای شورای مرکزی و دبیران احزاب سیاسی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال اختلاف افکنی در جامعه است اظهار کرد: دشمن در پی ایجاد اختلاف و دوتیرگی در جامعه است و احزاب با هوشیاری و بصیرت کافی باید از ورود به میدان اختلاف پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو انتخاباتی حیاتی است، گفت: آمریکا و به تبع آن اروپا چشم به انتخابات پیش رو دوخته‌ و منتظر نتایج انتخابات هستند، در صورتی که شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم باشند با ملایمت و مماشات رفتار خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: نقش مهم احزاب سیاسی در جامعه با مطالبه‌گری از نمایندگان و مسئولان و نقد عملکرد مدیران پررنگ‌تر خواهد شد و از مسئولیت سنگین احزاب سیاسی در انتخابات پیش رو برای به چالش کشیدن کاندیداها و برنامه‌هایشان در جهت انتخاباتی آگاهانه و مطمئن نباید غافل شد.

آیت‌الله عاملی گفت: احزاب سیاسی با دعوت از کاندیداها و حضور در بین مردم برای اعلام اهداف و برنامه‌هایشان در پی شناسایی نخبگان جامعه باشند و برای انتخاباتی آرمانی، آگاهانه و بابصیرت مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اگر احزاب سیاسی به ایفای موثر نقش خود در جامعه بپردازند مردم به سراغ احزاب خواهند آمد، افزود: شکل‌گیری نظام حزبی در انتخابات باعث جایگزینی رقابت‌های سطحی و فردی با برنامه‌های هدف محور احزاب سیاسی و رقم خوردن انتخاباتی شایسته و مناسب خواهد شد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه احزاب به سادگی به سراغ افراد نروند، گفت: احزاب با پرهیز از اختلاف و دوری از ایجاد مدیونیت با غربال کاندیداها برای انتخاب افرادی شایسته و امین به رای ملت می‌توانند همراه و در کنار مردم باشند.

در بخش دیگری از این نشست، حبیب کوهی، رییس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان اردبیل اظهار کرد: شورای وحدت در کشور ساختارسازی شده که اکثرا متشکل از احزاب است و شکل‌گیری شورای وحدت در استان در جهت ایجاد مشارکت به نفع جریان انقلابی و طیف عظیمی از جوانان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه فضا برای حضور جوانان در احزاب سیاسی وجود دارد افزود: در کنار حضور پیشکسوتان و استفاده از تجارب آنان در بدنه ۲۳ حزب، جوانان ساختار اصلی و اکثریت اعضای این ۲۳ حزب هستند و با فعالیت شورای وحدت در استان قطعا جایگاه و فعالیت جوانان در این شورا به مراتب بیشتر خواهد شد.

 رییس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان اردبیل با بیان اینکه مخالف انحصارگرایی و تک‌روی هستیم گفت: علیرغم وجود اختلاف سلیقه و نگاه حرفه‌ای به تشکیلات عامل وحدت بوده و در کنار دولت محلی، استاندار و معاونین هستیم و اجازه توهین و تخریبی به نظام و انقلاب نمی‌دهیم.

انتهای خبر

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha