• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402052113210
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان خبر داد:

برقراری ۴ سورتی پرواز اربعین گرگان به نجف/ پرواز گرگان-استانبول با ایرباس ۳۲۰

برقراری ۴ سورتی پرواز اربعین گرگان به نجف/ پرواز گرگان-استانبول با ایرباس ۳۲۰

ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از افزایش ظرفیت پروازهای بین‌المللی فرودگاه شهدای گرگان خبر داد و گفت: پس از پرواز بندر آکتائو قزاقستان، پروازهای عراق و ترکیه هم برقرار شد.

علی متانت عصر امروز شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: زیرساخت‌های مناسبی را که فرودگاه‌های استان گلستان دارد، مزید بر علت شده تا آمادگی کامل خودمان را به تهران و ستاد اربعین سازمان هواپیمایی کشور جهت اعزام زائران هم استانی اعلام کنیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های کارشناسان اداره کل فرودگاه‌های گلستان در خصوص احتمال اعزام یک هزار نفر از مسیر هوایی به کشور عراق برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ادامه داد: تاکنون سهمیه پروازی قطعی در نظر گرفته شده برای استان گلستان از فرودگاه بین‌المللی گرگان دو پرواز با ظرفیت ۱۴۵ نفر است.

برقراری ۴ سورتی پرواز اربعین گرگان به نجف/ پرواز گرگان-استانبول با ایرباس ۳۲۰

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با بیان اینکه این چهار سورتی پرواز به شکل رفت و برگشت با ظرفیت جابجایی حدود ۶۰۰ نفر به مقصد نجف اشرف خواهد بود، افزود: مذاکره با سایر شرکت‌ها نیز در حال انجام است و در صورت اضافه شدن تعداد پروازها و افزایش ظرفیت پذیرش مسافر، از منابع موثق اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی درخصوص مبلغ بلیط‌های پرواز گرگان به نجف اشرف و بالعکس خاطرنشان کرد: این نرخ‌ها توسط کمیته هوانوردی ستاد اربعین و محوریت وزیر راه و شهرسازی تعیین می‌شود و در حال حاضر برای تهران و مشهد مقدس مشخص و در صورت تعیین نرخ سایر مسیرها نیز در این زمینه هم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

برقراری ۴ سورتی پرواز اربعین گرگان به نجف/ پرواز گرگان-استانبول با ایرباس ۳۲۰

متانت در ادامه در خصوص برقراری پروازهای گرگان – ترکیه به مقصد «استانبول» توضیح داد: برای برقراری پرواز بین این دو شهر، رایزنی‌ها و نشست‌هایی با یک شرکت خارجی انجام و قول‌های مساعدی نیز اخذ شده است.

وی با تأکید بر اینکه از اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه، پروازهای بین این دو شهر برقرار خواهد شد، تصریح کرد: این سورتی پروازها هفته‌ای یک بار به شکل رفت و برگشت با ظرفیت ایرباس ۳۲۰ انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha