• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402052113228
  • خبرنگار : 50134

شهردار ارومیه:

خبرنگاران نقش مهمی در امید آفرینی و شکوفایی جامعه دارند

خبرنگاران نقش مهمی در امید آفرینی و شکوفایی جامعه دارند

ایسنا/آذربایجان غربی شهردار ارومیه گفت: جامعه خبرنگاری از طریق نقدهای منصفانه و جریان سازی مثبت نقش مهمی در امید آفرینی و شکوفایی دارند.

حسین مهدیزاده ۲۱ مردادماه در مراسم روز خبرنگار که در سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار شد  افزود: خبرنگاران رسالت مهمی در پیشبرد احکام حاکمیت دارند و نمود جامعه مدنی هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران واسط بین مطالبات مردم و عملکرد دستگاه های اجرایی هستند،تصریح کرد: خبرنگاران براساس مسئولیت اجتماعی وارد فضای رسانه می شوند و جزو ارکان تاثیر گذار یک حاکمیت هستند.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه ۱.۸ کیلومتر از کمربندی دوم ارومیه آماده آسفالت ریزی است، خاطر نشان کرد: تاکنون ۶۰۰هزار مترمربع آسفالت ریزی و لکه گیری در سطح شهر ارومیه انجام و تا پایان فصل عمرانی پیش بینی می شود بیش از یک میلیون کیلومتر آسفالت ریزی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه قسمت B۱و B۴ پل آذربایجان تا پایان آبان سالجاری به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: طرح پارک با هدف روان سازی ترافیک به مساحت ۲۵۰هکتار در ضلع جنوبی شهر مراحل پایانی تصویب خود را طی می کند.

مهدیزاده ادامه داد: میزان نقدینگی شهرداری در ماه ۱۲۱ میلیارد تومان است که ۹۷میلیارد تومان صرف حقوق و مزایای پرسنل می شود.

در ادامه نقی کریمی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: خبرنگاران مسئولین شهر را به چالش بکشند و وضعیت فعلی را به سمت وضعیت مثبت سوق دهند.

وی تصریح کرد: ضعف اساسی شورا بر سر ارتباط این مجموعه با رسانه ها است که بزودی این ضعف رفع خواهد شد.

کریمی یادآور شد: خبرنگاران باید نقد مثبت و سازنده را مورد توجه داشته باشند.

همچنین در ادامه یوسف پیربوداقی، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز افزود: خبرنگاران بخشی از تاریخ، هویت و فرهنگ یک ملت هستند.

وی تصریح کرد:  در حال حاضر با پدیده شهروند خبرنگار مواجه هستیم؛ باید دانست که هر شهروند خبرنگار، الزاما خبرنگار نیست، لذا نباید اجازه داد پدیده شهروند خبرنگار، جایگزین خبرنگار حرفه ای شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha