• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052213267
  • خبرنگار : 50175

فرماندار:

۷۰۰ متر از مسیر امامزاده بابابزرگ دلفان نیاز به روکش آسفالت و تعمیر دارد

۷۰۰ متر از مسیر امامزاده بابابزرگ دلفان نیاز به روکش آسفالت و تعمیر دارد

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان گفت: حدود ۷۰۰ متر از مسیر امامزاده بابابزرگ نیاز به روکش آسفالت و تعمیر دارد.

اصغر قهرمانی ۲۱ مردادماه در جلسه شورای اداری دلفان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک روز مقاومت و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: نهایت تشکر و قدردانی را از هیئات مذهبی سطح شهرستان و همه کسانی که در این عرصه تلاش کردند را داریم، زیر آنها بار دیگر توانستند حماسه‌ای تازه بیافرینند و مردم را در غم و اندوه ایام محرم به فیض برسانند، زیرا عزاداری برای امام حسین و یاران باوفایش بر همه ما واجب است.

وی تصریح کرد: حدود ۷۰۰ متر از مسیر امامزاده بابابزرگ نیاز به روکش آسفالت و تعمیر دارد که انتظار داریم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت رفاه حال مسافرین و زائران این امامزاده، هرچه سریع‌تر نسبت به انجام آسفالت آن اقدام کند.

فرماندار دلفان خاطرنشان کرد: نرخ افزایش اجاره بها در سال جاری ۲۰ درصد بوده و از مردم خواستاریم اگر صاحبین املاک بیشتر از این نرخ مطالبه کردند به همکاران ما گزارش داده تا به صورت قانونی برخوردهای لازم صورت گیرد، در این خصوص از مردم می‌خواهیم با ما همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

قهرمان ادامه داد: یکی از مطالبات اصلی مردم ساماندهی نانوایی‌های هفت چشمه است که در این مورد از بخشدار هفت چشمه و همکاران مستقر در این شهر انتظار داریم پیگیری‌های لازم را به عمل آورده و نتیجه را به ما اعلام کنند زیرا باید تمام نانوایی‌ها طبق قوانین و مقررات اعلام شده عمل کنند.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از مطالبات مردم رصد و بررسی قصابی‌های شهر برخوردار است که از بخشدار و همکاران مستقر در شهر برخوردار می‌خواهیم به صورت مستمر و دو شیفت بررسی‌های لازم را انجام داده زیرا عدم رعایت قیمت گوشت یا هر کالای دیگر منجر به جریمه و برخوردهای سنگین خواهد بود.

قهرمانی تصریح کرد: تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا توسط ادارات باید در دستور کار قرار گیرد، ادارات نباید در این خصوص قصور و کوتاهی کنند زیرا شهدا سرمایه‌های بزرگی برای ما به شمار می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی در مراسم اربعین یک انقلاب بزرگ به حساب می‌آید زیرا پیروی از امام حسین یک فرهنگ والاست، تمام تلاش ما حمایت و کمک به افرادی باید باشد که در این عرصه تلاش می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha