• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402052213412
  • خبرنگار : 50060

رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می‌شود

رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین برگزار می‌شود

ایسنا/قزوین رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: رویداد هنری عکس و فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای با عنوان «کوک چهارم» با محور جلوه‌های اخلاق در شهر از ۲۵ تا ۳۰ شهریورماه در قزوین برگزار می‌شود.

حسین برجی در خصوص برگزاری رویداد هنری «کوک چهارم» در قزوین، اظهار کرد: رویداد فرهنگی هنری «کوک چهارم» با هدف ترویج جلوه‌های اخلاق در شهر در رشته‌های عکس و فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری شورای شهر و شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش فیلم و کلیپ جشنواره که به صورت داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی به مدت ۱۰۰ ثانیه طراحی شده تمامی آثار تولیدی از سال ۹۸ تا ۱۴۰۲ می‌توانند در رویداد شرکت داده شوند. در بخش عکس با دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را تهیه و ارسال کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، این مسئول بیان کرد: هنرمندان بخش فیلم می‌توانند آثار خود را آپلود کرده و لینک فایل آپلود شده را به ایمیل دبیرخانه و یا به صورت DVD با ذکر مشخصات شناسنامه‌ای خود همراه اثر ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان حق هرگونه استفاده و بهره‌برداری نمایشگاهی، فرهنگی، ترویجی و تبلیغی آثار راه یافته به جشنواره را برای خود مجاز می‌داند.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ شهریور ماه است و داوری آثار از ۲۵ تا ۳۰ شهریور ماه انجام می‌شود و برگزاری نمایشگاه از عکس‌های راه یافته از تاریخ ۵ تا ۱۰ مهرماه و نمایش آثار راه یافته بخش فیلم از ۸ الی ۹ مهرماه و اختتامیه جشنواره هم ۱۰ مهرماه صورت می‌گیرد.

برجی اظهار کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ تعیین شده به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، خیابان بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، چهار راه هشت بهشت، سازمان فرهنگی شهرداری یا نشانی اینترنتی kokecharom@gmill.com  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با شماره تلفن ۰۹۰۱۸۰۸۷۶۹۷ دبیرخانه رویداد تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha