• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402052213421
  • خبرنگار : 50184

آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست ۳ هیات ورزشی در کرمانشاه

آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست ۳ هیات ورزشی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام کاندیدهای ریاست سه هیات ورزشی در استان خبر داد.

فرهمند سال افزون در گفت‌وگو با ایسنا، بااشاره به نزدیک شدن به پایان دوره ریاست چند هیات ورزشی در کرمانشاه، اظهار کرد: از سال گذشته طی یک رویکرد جدید، تلاش کردیم تا درصورت امکان مجامع هیات‌های ورزشی را در استان به موقع برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا، از ابتدای امسال تاکنون یازده مجمع انتخابات ریاست هیات‌های ورزشی را در سطح استان برگزار کرده ایم و برگزاری مجمع انتخابات چند هیات دیگر هم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: در حال حاضر هیات های ورزشی ورزش های رزمی، والیبال، انجمن های ورزشی، ورزش‌های دریایی،  اسکی، چوگان، سه گانه و تنیس روی میز با سرپرست اداره می‌شوند که در حال تدارک برگزاری مجمع انتخابات آنها هستیم.

وی اضافه کرد: از این تعداد، درخواست برگزاری مجمع انتخاباتی ورزش‌های رزمی، اسکی، انجمن های ورزشی و سه گانه را از فدراسیون‌های مربوطه داشته‌ایم و منتظر اعلام زمان برگزاری مجمع از سوی آنها هستیم.

سال افزون تصریح کرد: همچنین باتوجه به اینکه ظرف یکی دو ماه آینده دوره سرپرستی دو هیات ورزشی بولینگ و بیلیارد و جودو هم به اتمام می‌رسد، فراخوان ثبت‌نام کاندیداهای احراز پست ریاست این دو هیات به همراه هیات تازه تاسیس چوگان را داده‌ایم.

وی یادآورشد: فراخوان ثبت نام کاندیداهای احراز پست ریاست این سه هیات از امروز (۲۲مرداد) آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه پیدا خواهد کرد و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به محل اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

معاون ورزش و جوانان استان تاکید کرد: داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۶۵ سال، سابقه مدیریت اجرایی به مدت حداقل پنج سال، سکونت در استان کرمانشاه و عدم سوء پیشینه از جمله شرایط ثبت‌نام برای کاندیداهای ریاست این هیات های ورزشی است.

 به گفته این مسئول، ثبت نام از کاندیدهای احراز پست ریاست هیات تنیس روی میز استان هم از روز چهارشنبه(۲۵ مرداد) آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه دارد. 

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha