• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402052213601
  • خبرنگار : 50627

زبانکده فاصله؛ اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور

زبانکده فاصله؛ اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر و موسس زبانکده فاصله، این موسسه را اولین مرکز تدریس به صورت غیرحضوری در سطح کشور عنوان کرد و افزود: موسسه فرهنگی و آموزشی فاصله اولین مجوز تدریس غیر حضوری را در سال ۱۳۸۹ از وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی اخذ کرده است.

دکتر میر حبیب ابوالعلایی در گفت‌وگو با ایسنا روش و شیوه تدریس در موسسه فرهنگی و آموزشی فاصله را ابداعی و ابتکاری قلمداد کرد و ادامه داد: آموزشگاه زبان فاصله از طریق نرم افزار تلفن گویای مبین ابوالعلایی که دارای گواهی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی است، آموزش های خود را انجام می‌دهد.

وی به بهره مندی این آموزشگاه از روان‌شناسان برتر کشور اشاره کرد و گفت: آموزشگاه زبان فاصله، اولین و تنها ترین مرکز آموزشی است که در آن زبان‌آموزان قبل از شروع آموزش توسط چندین روانشناس برتر کشور که دارای مدرک دکترا و کارشناسی ارشد از دانشگاه های برتر کشور و اروپا هستند مورد ارزیابی و تست شخصیتی قرار می‌گیرند.

وی به شیوه و متدهای آموزشی مجموعه فاصله اشاره کرد و ادامه داد: تمام اطلاعات شامل منابع درسی،CD،DVD، کتاب درسی مورد نیاز هر ترم، نمونه سوالات، بازی های رایانه‌ای و سوالات امتحانی از طریق کلاس های تلفن مشاوره‌ای، تلفن تدریسی، تلفن شبکه هوشمند مخابرات، تلفن اتاق کنفرانس(چت روم) و تلفن دیجیتال آزمایشگاه می‌باشد.

زبانکده فاصله، اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور

ابوالعلایی همچنین در راستای بهره‌ مندی از پیشرفته و جدید ترین متد های آموزشی  از طریق اینترنت به صورت هوشمند، مشاوره‌ای و تدریسی، آموزش حضوری از طریق آموزشگاه، برگزاری اردو های آموزشی به زبان های خارجی، آموزش کلیه زبان های خارجی از طریق ویدیو کنفرانس، آموزش گروهی و انفرادی از طریق اینترنت و طراحی نرم افزارهای آموزشی گرامر، اصطلاحات، لغات، تلفظ آمزشگاه زبان فاصله خبر داد.

وی یادآور شد: آموزشگاه زبان فاصله در نشانی تبریز، چهارراه آبرسان، جنب پاساژ صدف بوده  و با تارنمای www.faselehbtfi.ir و در فضای مجازی به نشانی faselehinstitute۱ و  faselehinstituteحضور داشته و برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زبانکده فاصله با شماره ۰۴۱۳۳۳۶۹۹۰۰ می توان تماس گرفت.

زبانکده فاصله، اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور

زبانکده فاصله، اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور

زبانکده فاصله، اولین موسسه تدریس غیر حضوری در سطح کشور

انتهای رپورتاژ اگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha