• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052213650
  • خبرنگار : 50177

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد:

خبرنگاران سنگر محکم در برابر جنگ رسانه‌ای هستند

خبرنگاران سنگر محکم در برابر جنگ رسانه‌ای هستند

ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد گفت: خبرنگاران انقلابی در این برهه از زمان جهاد تبیین را به خوبی انجام و توطئه‌های دشمن را آشکار کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد شاهرخی صبح امروز ۲۲ مردادماه در جمع خبرنگاران که در محل سالن جلسات سپاه خرم‌آباد، برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی، اظهار کرد: عشق خبرنگاران به شفاف‌سازی و پیگیری مشکلات و معضلات مردم جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران با وجدان بیدار، تلاش و مجاهدت وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی را برعهده دارند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد گفت: خبرنگاران در خوشی و ناخوشی‌ها پیشقدم هستند و با پردازش یک خبر و موضوع خیلی از گره‌ها را باز و نگاه مسئولین را به مشکلاتی که وجود دارد معطوف کردند.

شاهرخی با بیان اینکه اگر پردازش خبرنگاران نبود، جنایات داعش برای دنیا برملا نمی‌شد، اظهارکرد: خبرنگاری کار سخت و طاقت‌فرسایی است که نیاز به جدیدت و کوشش فراوان دارد و در این راه خبرنگاران ایثار می‌کنند.

وی با تاکید براینکه در جنگ ترکیبی امروز که دشمن راه انداخته نقش رسانه بسیار مهم و تاثیرگذار است، تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته دشمن تلاش کرد تا این صحنه‌ها را با جنگ ترکیبی به خورد جوانان و مردم دهند اما خبرنگاران انقلابی در این برهه از زمان جهاد تبیین را به خوبی انجام و دست توطئه دشمن را آشکار کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد با تاکید براینکه در این جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی امروز خبرنگاران وظیفه سنگینی برعهده دارند، افزود: دشمن با پمپاژ و شانتاژ خبری ایمان و امیدجامعه را هدف قرار داده است و یکی از اقشاری که می‌تواند در مقابل این توطئه قد علم کند و بایستد رسانه‌های کشور هستند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: باید خبرنگار و رسانه‌های داخلی با انتشار اخبار به موقع و سوژه‌های مهم جامعه را هدایت و راهبری کند و از یک خبرنگار انقلابی انتظار می‌رود در خط انقلاب و اسلام ناب حرکت کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران از سنگرهای محکم در برابر جنگ رسانه‌ای هستند یادآور شد: خبرنگاران یکی از سنگرهای محکم در برابر این جنگ رسانه‌ای هستند و طی این ۴۵ سال با شفاف‌سازی نسبت به سوژه‌ها، تبیین واقعی را انجام داده‌اند.

این مسئول یادآور شد: امروز دشمن بدنبال کمرنگ کردن ایمان و امید در بین ملت ایران است و این خبرنگاران هستند که با انتشار اخبار امیدبخش در دفع شبهات فضای واقعی و مجازی می‌توانند جامعه را راهبری و هدایت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha