• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402052213772
  • خبرنگار : 50233

معاون استاندار سمنان وعده داد:

تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی بنیاد "راه آسمان" در سمنان

تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی بنیاد "راه آسمان" در سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی و همکاری بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان خبر داد.

احمد ریواده ۲۲ مردادماه در بازدید از موسسه خیریه امدادگران عاشورا و بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان که به مناسبت فرارسیدن ۲۲ مرداد ماه، روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورا سمنان با ۲۰۰ خیر فعال حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج است و در تامین هزینه های درمان این بیماران فعالیت دارد.

وی به تلاش های گسترده مجموعه راه آسمان در چند سال اخیر پرداخت و ادامه داد: بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان در راستای مبارزه همه جانبه با بیماری سرطان و حمایت از بیماران مبتلا در این حوزه تلاش می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  به برنامه های استان برای حمایت از این تشکل ها و خیریه ها در استان پرداخت و افزود: در راستای عمل بانک های عامل به مسئولیت های اجتماعی استان، هماهنگی لازم برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای نیازمندان و جامعه هدف این موسسه انجام خواهد شد.

وی به نقش مهم پیشگیری در کاهش سرطان ها اشاره و خاطرنشان کرد: در همین راستا باید توسعه شبکه غربالگری و پیشگیری از بیماری های خاص و صعب العلاج در سطح استان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به خدمات گسترده مجموعه بزرگ راه آسمان در حوزه درمان سرطان ها گفت: راه آسمان در حوزه تشکل های مردمی به یک برند تبدیل شده است.

ریواده گفت: ما هدف گذاری کردیم تا با مشارکت و همراهی مجموعه هایی همچون راه آسمان، زنجیره درمان سرطان را در استان کامل کنیم.

معاون استاندار سمنان با اشاره به درخواست های مسوولان خیریه راه آسمان اظهار کرد: مباحث، مسائل و موانع پیش روی بنیاد راه آسمان که در این نشست مطرح شد با استفاده از ظرفیت های موجود دولت در استان، بررسی و رسیدگی خواهد شد.
تکمیل زنجیره درمان سرطان با همراهی بنیاد "راه آسمان" در سمنان
به گزارش ایسنا- نیاد خیریه نیکوکاران راه آسمان یکی از بزرگترین و فعال ترین خیریه های فعال در سطح کشور و استان است که در دوران حیات پربرکت خود منشأ خدمات شایانی در حوزه های مختلف و از جمله در زمینه درمان سرطان ها بوده است. راه اندازی بخش پیشرفته ماموگرافی، فعالیت های آموزشی در حوزه پیشگیری، مرکز خدمات پزشکی هسته ای و مهمتر از همه پروژه در حال ساخت مرکز جامع مبارزه با سرطان و...از برجسته ترین خدمات بنیاد خیریه راه آسمان در استان سمنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha