• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052213924
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل تامین اجتماعی استان:

بیمه فراگیر خانواده ایرانی، کار را برای افراد تسهیل کرده است

بیمه فراگیر خانواده ایرانی، کار را برای افراد تسهیل کرده است

ایسنا/لرستان مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: بیمه فراگیر خانواده ایرانی یکی از طرح‌های تحولی سازمان تامین اجتماعی است که براساس آن دختران، زنان‌ خانه‌دارو دانشجویان توسط تامین اجتماعی بیمه می‌شوند و این امر را برای خانواده‌های ایرانی تسهیل کرده است.

منوچهر گودرزی امروز ۲۲ مرداد ماه در بازدید از خبرگزاری ایسنا و با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا کمک حال تامین اجتماعی لرستان است.

وی اضافه کرد: در مورد خدمات غیرحضور تحت عنوان طرح ۳۰۷۰، این کار در لرستان آغاز کردیم که براساس این طرح ۳۰ مورد از خدمات غیرحضوری و ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها کاهش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان افزود: براساس آخرین آمار از ستاد ۳۰ تا سرویس غیرحضوری در دولت سیزدهم به ۵۷ تا سرویس رسیده و در این راستا رشد قابل توجهی داشته است.

گودرزی با اشاره به طرح تحولی بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بیان کرد: بیمه فراگیر خانواده ایرانی یکی از طرح‌های تحولی سازمان تامین اجتماعی است که براساس آن دختران، زنان‌ خانه‌دارو دانشجویان توسط تامین اجتماعی بیمه می‌شوند و این امر را برای خانواده‌های ایرانی تسهیل کرده است.

وی در خصوص آموزش‌های تخصصی به پرسنل تامین اجتماعی لرستان گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی این آموزش‌ها را در استان برگزار خواهیم کرد و درپایان آموزش به افراد گواهی‌نامه معتبر از سوی جهاد دانشگاهی لرستان صادر می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در خصوص موضوعات بیمه‌ای دستگاه‌های اجرای و جهاد دانشگاهی اظهار رکد: تا جایی که امکان دارد در این راستا با جهاد دانشگاهی که ردآمد هزینه است همکاری خواهیم داشت.

گودرزی در ادامه با تاکید براینکه جهاد دانشگاهی در بحث درمان ناباروری به منویات مقام عظمای ولایت جامه عمل پوشانده و به نوعی کار خیر انجام داده است، ادامه داد: تامین اجتماعی لرستان نیز تا جایی که اختیارات اجازه دهد در این امر همکایر لازم را با این مرکز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۳۵ هزار و ۸۵۰ نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان بوده و از خدمات مختلف آن بهره‌مند هستند، یادآور شد: در مجموع از کل جمعیت لرستان،  ۷۷۵ هزار و ۵۷۲ نفر با تامین اجتماعی در ارتباط بوده و از خدمات درمانی استفاده و یا مستمری‌بگیر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha