• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402052213942
  • خبرنگار : 50037

پروژه‌های ورزشی رزن دوباره جان می‌گیرد

پروژه‌های ورزشی رزن دوباره جان می‌گیرد

ایسنا/همدان چندی پیش در کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن در توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای با انتقاد شدید فرماندار از عملکرد مدیریت استانی و شهرستانی شرکت آبفا و اداره ورزش و جوانان به علت کوتاهی و اهمال و ترک فعل در انجام پروژه های عمرانی حوزه های خود، هیچ گونه اعتباری از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای به این دو دستگاه اختصاص نیافت و با این دو دستگاه در زمینه عدم اختصاص اعتبارات اتمام حجت شد.

پس از انتقاد شدید فرماندار و تحریم این دو دستگاه در عدم اختصاص اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به علت عدم جذب به موقع اعتبارات ملی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری، مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان در شهرستان رزن حضور یافت و در جلسه‌ای با فرماندار قول مساعد داد تا نسبت به جذب اعتبارات حوزه ورزشی این شهرستان با توجه به رو به اتمام بودن فصل کاری اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این جلسه اظهار کرد: زمین چمن فوتبال شهر رزن به عنوان یکی از مطالبات مهم چندین ساله جوانان شهر رزن در حداقل زمان کشت خواهد شد.
علی حقیقی افزود: مشکل برق سه فاز و نصب ترانفورماتور این زمین چمن فوتبال را نیز ظرف ۲۰ روز آینده مرتفع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تسریع در جذب اعتبارات از محل اعتبارات ملی به منظور احداث سالن باستانی شهر رزن ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: سالن بانوان شهرستان رزن از محل سفر ریاست جمهوری دارای ۲۱ میلیارد تومان اعتبار بوده که تاکنون چهار میلیارد تومان این اعتبارات تخصیص داشته است .

حقیقی ادامه داد: با توجه به این میزان تخصیص از محل سفر ریاست جمهوری برای سالن ورزشی بانوان، پیمانکار  پروژه باید نسبت به اجرای نمای ساختمان و خرید مصالح ساختمانی و تجهیزات مورد نیاز به نسبت جذب اعتبار اقدامات لازم را انجام دهد تا در تخصیص بعدی جذب بیشتری داشته باشیم.

فرماندار رزن هم از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای احداث سالن چندمنظوره شهر دمق خبر داد و اظهار کرد: برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی ۲.۵ میلیارد تومان و تکمیل رختکن زمین فوتبال رزن نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha