• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402052314462
  • خبرنگار : 71234

سعیدی: داعش با اعمال تروریستی نمی‌تواند در صفوف مردم رخنه ایجاد کند

سعیدی: داعش با اعمال تروریستی نمی‌تواند در صفوف مردم رخنه ایجاد کند

نماینده چابهار در مجلس گفت: داعش و همه گروه‌های تکفیری بدانند که با اعمال تروریستی نمی‌توانند در صفوف ملت ایران رخنه ایجاد کنند.

به گزارش ایسنا، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود در واکنش به جمله تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: داعش و همه گروه‌های تکفیری بدانند که با این اعمال تروریستی نمی‌توانند در صفوف ملت ایران رخنه ایجاد کنند.

وی با اشاره به توقف پروژه آبررسانی به دلیل کمبود منابع مالی در استان سیستان و بلوچستان مصوبات سفر رئیس جمهوری به این استان و قول موکد رئیس جمهور درباره افزایش ظرفیت آب شیرین کن گفت: آیا رواست مردم چابهار هفته ای یک روز آب داشته و مردم بخش مرکزی شاخص صفر درصدی دسترسی به آب شرب را تجربه کنند؟ با توجه به نگاه ویژه رییس جمهور به این استان پروژه های مانند افزایش ظرفیت آب شیرین‌کن‌های چابهار با فوریت اجرایی شود.

این نماینده مجلس بر لزوم تبدیل وضعیت  ۲۰۷۰ نفر از معلمان خرید خدمات به قرارداد کار معین تاکید کرد و گفت: مستثنی کردن استان مظلوم سیستان و بلوچستان از مشوق‌های قانون جوانی جمعیت دل مردم استان را به درد آورده است. 

سعیدی با بیان اینکه زبان فارسی میراث مشترک همه ایرانیان و زبان ملی ما است که تلاش برای حفظ آن وظیفه فرد فرد ایرانی است، گفت: در کنار آن توجه به زبان‌های محلی مانند زبان زیبای بلوچی و ترکی باعث افزایش مولفه‌های هویت ملی خواهد شد. رئیس جمهور در اجرای  اصل ۱۵ تلاش ویژه داشته باشند.

سعیدی همچنین با تاکید بر لزوم توسعه سواحل مکران گفت: توسعه صرفا با آهن، خشت و اسکله و پتروشیمی و فولاد حاصل نمی‌شود و باید در شاخص‌های توسعه انسانی اتفاق بیفتد. در خصوص ارتقای شاخص‌های توسعه انسانی در سواحل مکران چون شاخص‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی و دسترسی به آب شرب اقدام عاجل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha