• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402052314691
  • خبرنگار : 50513

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

فعالان رسانه افسران جنگ شناختی هستند

فعالان رسانه افسران جنگ شناختی هستند

ایسنا/زنجان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: موفقیت ما در جنگ روایت‌ها باعث غلبه جبهه حق بر جبهه باطل در جنگ ترکیبی و شناختی می‌شود.

سردار محمد زهرایی ظهر امروز (۲۳ مردادماه) در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان، اظهار کرد: مدل موفق قرارگاهی، مدل موفق اسلامی است؛ ما معتقدیم بسیج باید همیشه آماده بوده و حضور میدانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اصول کار قرارگاهی، ظرفیت‌سازی است، افزود: نخستین گروهی که در متروپل وارد عمل شد، گروه‌های جهادی بودند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در تغسیل اموات کرونایی هم با کار جهادی انجام شد، تصریح کرد: کار جهادی بالاتر از این نبود که کسی جان خود را به خطر بیندازد و اموات را غسل دهد، اما متاسفانه در انعکاس خدمات و روایت اول ضعیف هستیم و چون در این حوزه ضعیف هستیم، کاری از پیش نمی‌بریم.

زهرایی اضافه کرد: چون معمولا روایت اول را دشمن نشان می‌دهد، نمی‌توانیم کاری از لحاظ رسانه‌ای پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن دقیقا از همین نقطه‌ضعف وارد شده و موفق هم عمل می‌کند، متذکر شد: هر جا که میدان عمل از افراد انقلابی و انقلابیون و جهادگران خالی شد، یعنی حضور باطل پررنگ خواهد شد. دشمن یک ابزار دارد و آن‌ هم ابزار دروغ پراکنی است، اما دست ما از این بابت بسته است، چون اسلام دروغ‌گویی را مجاز نمی‌داند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه نخستین وظیفه جهادگران قرارگاه تبیین است، اضافه کرد: تبیین این موضوع کار رسانه است، کاری که هنرمندانه انجام شده و موجب امیدآفرینی در بین مردم شود.

وی با بیان اینکه پنجره فرصت ما برای امیدآفرینی خدمت‌رسانی است، اذعان کرد: بسیاری از افراد حتی بدون عنوان بسیج، کمک‌رسانی می‌کنند، پس ما باید گستره خدمت را فراهم کنیم تا آن خلائی که دشمن از آن طریق وارد شده پر شود.

زهرایی تاکید کرد: بی‌شک موفقیت ما در جنگ روایت‌ها باعث غلبه جبهه حق بر جبهه باطل در جنگ ترکیبی و شناختی می‌شود و در این عرصه نویسندگان و هنرمندان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب، افسران این جنگ به شمار می‌روند.

این مسئول با بیان اینکه جهادگران بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند و به دنبال دیده شدن نیستند، خاطرنشان کرد: باید هنرمندانه الگوهایی که می‌تواند خدمت بیشتر به مردم را ترویج کند را معرفی کنیم و در این راستا رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها با فعالیت ارزشمند خود می‌توانند منادی امید در جامعه باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha